شناسه خبر: 22953 منتشر شده در مورخ: 1399/11/19 ساعت: 10:40 گروه: اجتماعی  
۷۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی شیروان شد
در دهه فجر انقلاب؛

۷۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی شیروان شد

رییس اداره بهزیستی شیروان گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، ۷۰ واحد مسکونی ساخته شده برای مددجویان زیر پوشش این اداره در این شهرستان افتتاح و تحویل آنان شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، علی اکبر آرام اظهار داشت: از این تعداد ۲۳ واحد مسکونی در نقاط روستایی، ۱۲ باب در شهرها و ۳۵ باب برای خانوارهای دارای ۲ معلول در مجموعه مسکن مهر کوی وحدت شیروان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن مددجویان با همکاری بهزیستی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و مجمع خیرین انجام شده است، گفت: برای هر واحد مسکونی ۶۰۰ میلیون ریال با همکاری نهادهای مزبور و ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد ۴ درصد پرداخت شده است.آرام افزود: اینک ۳۵ مددجوی این شهرستان برای دریافت مسکن پشت نوبت هستند که با اداره راه و شهرسازی مکاتباتی برای جانمایی زمین در طرح ملی مسکن انجام شده و ۳۵ خانوار دارای معلول هم شناسایی شده اند که پیگیر انجام قرارداد برای ساخت مسکن برای آنان هستیم.

رییس اداره بهزیستی شیروان گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی شهری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، روستایی و خانوارهای ۲ معلوله ۸۵۰ میلیون ریال، برای خانوارهای تک معلوله ۱۰۰ میلیون ریال از طرف بهزیستی و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات روستایی پرداخت می شود.بهزیستی شیروان سه هزار و ۷۰۲ معلول را زیر پوشش دارد که از این تعداد ۴۷ نفر دچار اختلالات بینایی، ۱۹ نفر صوت و گفتار، ۹۰۵ نفر ذهنی، ۴۲۶ نفر شنوایی، هزار و ۴۷۰ نفر معلولان ذهنی و جسمی و ۵۱۱ نفر دچار اختلالات روانی هستند.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *