شناسه خبر: 22935 منتشر شده در مورخ: 1399/11/18 ساعت: 19:03 گروه: اجتماعی  
پیاده‌راه فردوسی سنندج برای ورود افراد معلول مناسب‌سازی شد

پیاده‌راه فردوسی سنندج برای ورود افراد معلول مناسب‌سازی شد

۲ راهبند مکانیکی در ۲ ورودی اصلی پیاده‌راه فرودسی سنندج در میدان آزادی و انقلاب در راستای تسهیل در ورود افراد معلول و خودروهای امدادی به پیاده راه نصب شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج اظهار داشت: وضعیت خیابان فردوسی در گذشته بگونه‌ای بود که تردد برای شهروندان بویژه افراد معلول و سالخورده به دلیل ازدحام جمعیت، تردد خودروهای سواری و عدم مناسب سازی این خیابان بسیار سخت و دشوار بود.

بهزاد ریحانی‌فرد افزود: تردد موتورسیکلت در این پیاده‌راه یکی از مواردی بود که می‌توانست برای شهروندان حوادثی را بوجود آورد که در راستای رفع این مشکل با نصب راهبند، ورودی تمام معابر منتهی به پیاده راه فردوسی مسدود شده بگونه‌ای که موتورسواران نتوانند وارد این پیاده راه شوند.

وی با اشاره به نصب ۲ راهبند مکانیکی در ۲ ورودی اصلی پیاده‌راه فردوسی در میدان آزادی و انقلاب گفت: افراد توانخواه با ویلچرهای برقی، کالسکه و همچنین خودروهای امدادی می‌توانند از ۳ ورودی اصلی این میدان وارد پیاده‌راه فردوسی شوند.معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج یادآور شد: معلولان با ویلچرعادی هم علاوه بر این ۲ مسیر می‌توانند از دیگر راهبندهای فلزی تعبیه شده در مسیر، وارد پیاده راه فردوسی شوند.شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *