شناسه خبر: 22914 منتشر شده در مورخ: 1399/11/15 ساعت: 13:42 گروه: اجتماعی  
۷۹۶ واحد مسکونی مددجویان در حال احداث است
مدیرکل بهزیستی گیلان:

۷۹۶ واحد مسکونی مددجویان در حال احداث است

مدیرکل بهزیستی گیلان، با اشاره به واگذاری ۳۰۴ واحد مسکونی به مددجویان، گفت: ۷۹۶ واحد مسکونی دیگر نیز برای واگذاری به مددجویان بهزیستی گیلان در حال احداث است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، حسین نحوی نژاد در حاشیه واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان بهزیستی گیلان، اظهار کرد: در سومین روز از دهه مبارک فجر ۳۰۴ واحد مسکونی با حضور استاندار گیلان به مددجویان و توانخواهان بهزیستی گیلان واگذار شد.وی با بیان اینکه به صورت نمادین کلید یکی از این واحدها در روستای گشت رودخان فومن به یک مددجوی بهزیستی واگذار شد، تصریح کرد: این واحدهای مسکونی هر یک با زیربنای ۵۰ تا ۷۰ مترمربع با همکاری سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، قرارگاه خاتم و خیران ساخته شده است.

مدیرکل بهزیستی گیلان، هزینه صرف شده برای این ۳۰۴ واحد مسکونی را در مجموع ۲۳۵ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: ۷۹۶ واحد مسکونی دیگر نیز برای واگذاری به مددجویان بهزیستی گیلان در حال احداث است.نحوی نژاد یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح نهضت مسکن از سال ۸۸ تاکنون ۳۵۰۴ واحد مسکونی به مددجویان و معلولان فاقد مسکن تحت پوشش بهزیستی استان گیلان واگذار شده است.

وی عنوان کرد: با افتتاح این واحدهای مسکونی در سال ۱۳۹۹ تعداد واحدهای واگذار شده به مددجویان بهزیستی به ۶۴۹ واحد می‌رسد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *