شناسه خبر: 22903 منتشر شده در مورخ: 1399/11/15 ساعت: 13:45 گروه: اجتماعی  
۵۲ هزار معلول خدمات بهزیستی لرستان را دریافت می‌کنند

۵۲ هزار معلول خدمات بهزیستی لرستان را دریافت می‌کنند

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: ۵۲ هزار معلول جسمی، حرکتی، ذهنی و حسی با معلولیت خفیف، متوسط، شدید و خیلی شدید، خدمات این نهاد را دریافت می کنند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا ،کرم یاری  افزود: در حال حاضر علاوه بر معلولان، هشت هزار و ۸۰ نفر بدو تولد تا ۱۸ سال از بهزیستی استان خدمات و مستمری دریافت می کنند.وی تصریح کرد: در واقع به ۴۰ هزار خانواده، مستمری پرداخت و به مابقی، خدمات توانبخشی، مشاوره و پیشگیری ارائه می شود.

وی ادامه داد: در مجموع ۱۰۲ هزار خانواده از خدمات بهزیستی لرستان بهره مند هستند که برای ارائه بهتر خدمات به این افراد، نیازمند توجه ویژه مسئولان، خیران و نیکوکاران هستیم.

مدیرکل بهزیستی لرستان افزود: در مراکز شبه خانواده، کودکان و نوجوان بدسرپرست یا بی سرپرست استان، توانمند می شوند و خدمات تحصیلی و آموزشی بهزیستی را دریافت می کنند.

یاری با بیان اینکه ۱۷۰ نوع خدمت از سوی اداره کل بهزیستی لرستان به جامعه هدف ارائه می شود، گفت: از جمله این خدمات می توان به پیشگیری از معلولیت، غربالگری شنوایی، انجام آزمایش های ژنتیک در خانواده های دارای معلول، مشاوره قبل و بعد از ازدواج و ارائه خدمت به سالمندان اشاره کرد.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *