شناسه خبر: 22902 منتشر شده در مورخ: 1399/11/14 ساعت: 12:02 گروه: اجتماعی  
طرح غربالگری رایگان معلولان در کرج آغاز شد

طرح غربالگری رایگان معلولان در کرج آغاز شد

رییس جمعیت هلال احمر کرج اعلام کرد که طرح غربالگری و توانبخشی رایگان معلولان به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، سید فتح الله هاشم نژاده اظهار داشت: مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر کرج در اجرای این طرح خدماتی مانند  مشاوره و ارزیابی توسط کارشناس گفتار درمانی و کاردرمانی نسبت به بهبود و اصلاح اختلالات گفتار و زبان نظیر اختلالات تلفظ، لکنت و تاخیر در رشد گفتار، نقایص ارتباطی اختلالات طیف اوتیسم و بیش فعالی و همچنین کمک به بهبود و شتاب بخشی در رفع مشکلات خواندن، نوشتن و یادگیری به معلولان ارائه می شود.

وی اضافه کرد: همچنین  تمرین و تکرار فعالیت های ذهنی  و حرکتی، بررسی مشکلات شناختی ، حافظه و اختلالات حرکتی نظیر تاخیر حرکتی یا الگوهای نادرست حرکتی از دیگر خدمات رایگان به معلولان در طرح حمایتی  هلال احمر کرج است.

هاشم نژاد اظهار داشت: متقاضیان برای دریافت خدمات رایگان می توانند از طریق شماره تلفن  ۰۲۶۳۴۴۳۴۴۰۰ نسبت به نوبت دهی اقدام نمایند و یا به نشانی کرج  چهارراه طالقانی، خیابان شهید بهشتی غربی خیابان هلال احمر مراجعه کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *