شناسه خبر: 22898 منتشر شده در مورخ: 1399/11/13 ساعت: 20:09 گروه: ورزشی  
دونده نابینای همدانی مسافر انتخابی پارالمپیک شد

دونده نابینای همدانی مسافر انتخابی پارالمپیک شد

رییس هیات نابینایان و کم بینایان همدان گفت: علی نجیمی دونده ملی پوش نابینای این استان مسافر رقابت‌های انتخابی بازی‌های پارالمپیک توکیو شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، سمیه سهیلی اظهار داشت: این رقابت‌ها از هجدهم بهمن ماه جاری به مدت هشت روز به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود و علی نجیمی نماینده همدان در این مسابقات است.

وی بیان کرد: مسابقات بین المللی فزاغ امارات برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو و تایید کلاس‌بندی بین المللی ورزشکاران است و امیدواریم تا قبل اعزام تیم، ویزای ملی پوش همدانی صادر شود.

سهیلی اضافه کرد: نجیمی جزو شانس‌های اصلی در کسب سهمیه ورودی پارالمپیک توکیو است هر چند جای خالی حمید اسلامی پرافتخارترین دونده استان در این مسابقات خالی است.

وی پیرامون وضعیت پیگیری پرونده دوپینگ اسلامی دونده نابینای همدانی گفت: اعتراض خود را ارسال کرده‌ایم و منتظر پاسخ مسوولان فدراسیون جهانی هستیم.

رییس هیات نابینایان و کم بینایان همدان خاطرنشان کرد: این استان می‌توانست ۲ نماینده در پارالمپیک داشته باشد اما شانس اصلی ما که حمید اسلامی بود، به یکباره دوپینگی اعلام شد هر چند به هیچ عنوان این حکم را قبول نمی‌کنیم.

وی افزود: تمام تلاش را برای پیگیری پرونده اعتراض خود داریم و امیدوارم مشکل این دونده مستعد برطرف شود و بتواند در پارالمپیک حضور یابد.

همدان یکی از قطب‌های اصلی دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان کشور است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *