شناسه خبر: 22869 منتشر شده در مورخ: 1399/11/11 ساعت: 13:58 گروه: ورزشی  
تلاش قایقران معلول برای مدال آوری و کسب سهمیه در قهرمانی جهان مجارستان

تلاش قایقران معلول برای مدال آوری و کسب سهمیه در قهرمانی جهان مجارستان

تیم ملی قایقرانی معلولان در رشته کانو و کایاک گفت: یکسال است که به سختی تمرین می کنم تا در مسابقات قهرمانی جهان مجارستان که آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک است با کسب مدال در رشته کانو، راهی توکیو شوم.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، اسلام جاهد اظهار کرد: از زمان شروع اردوهای تیم ملی قایقرانی با حمایت رییس فدراسیون و زیر نظر ایرج اقلیمی تمرینات خود را همراه با سایر قایقرانان در بندر انزلی آغاز کردم و پس از طی دو مرحله اردوی آماده سازی، سومین اردو از ۱۵ بهمن در بندر خمیر هرمزگان برگزار می شود.

وی گفت: از یکسال گذشته که قایق مخصوص کانو توسط هیات ورزش جانبازان و معلولان استان هرمزگان از پرتغال خریداری و در اختیار من گذاشته شد، تمرینات خود را برای کسب سهمیه در این رشته متمرکز کرده تا بهترین نتیجه را در قهرمانی جهان مجارستان کسب کنم، در حال حاضر نیز از نظر آمادگی بدنی و رکوردی در بهترین شرایط قرار دارم.

جاهد با بیان این که قهرمانی جهان مجارستان آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو است، گفت: هدف گذاری بر این است تا برای نخستین بار در رشته کانو کلاس VL2 با قرار گرفتن بر روی سکو، سهمیه پارالمپیک را کسب کنم و با آمادگی خوبی راهی توکیو شوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و با همکاری فدراسیون قایقرانی تمرینات خوبی داشتم و رکوردهای قابل توجهی ثبت کردم که به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در رشته کانو امیدوارم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *