شناسه خبر: 22864 منتشر شده در مورخ: 1399/11/11 ساعت: 17:56 گروه: اجتماعی  
تهیه ۸۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی

تهیه ۸۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی

مدیرکل بهزیستی مازندران از تهیه ۸۰۰ تبلد آموزشی برای دانش ‌آموزان بهزیستی خبر داد و گفت: با توجه به آسیب‌پذیری بالای دانش‌آموزان تحت پوش بهزیستی از ویروس کرونا، فراهم شدن امکانات آموزشی مجازی یک اولویت برای این نهاد است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، فرزاد گوهردهی در حاشیه مراسم اهدای تبلت، لباس گرم و کیف آموزشی به کودکان و دانش آموزان منطقه حاشیه و کم برخوردار گفت: با کمک خیرین و همراهی مردم استان و با حمایت های استانداری و اداره کل آموزش و پرورش تعداد ۸۰۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند برای جامعه هدف بهزیستی تهیه که امروز ۶۰ دستگاه در این مراسم اهدا می گردد تا دانش آموزان بتوانند از خدمات آموزشی در فضای مجازی آموزش و پرورش بهره مند گردند و اولویت بهزیستی با خانواده هایی است که بیش از یک دانش آموز دارند .

وی با اشاره به راه اندازی پویش پازل همدلی در سراسر کشور عنوان کرد: بهزیستی استان مازندران از استانهایی بود که به موقع پازل خود را تکمیل نمود و منابعی که در اختیار بهزیستی مازندران قرار گرفت صرف تهیه ۲۵۰ بسته شامل کیف مدرسه، پوشاک گرم و وسایل کمک آموزشی شد که از امروز این بسته ها با کمک معاونت امور اجتماعی و معاونت مشارکت‌های مردمی به افرادی که دارای شرایط دریافت بسته ها در مناطق آسیب هستند توزیع می شود.

مدیر کل بهزیستی مازندران به توزیع بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و آموزشی در مناطق آسیب با کمک اورژانس اجتماعی اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی نباید جامعه نسبت به اقشار آسیب پذیر بی تفاوت باشد که خوشبختانه در مازندران ما شاهد حضور قوی خیرین در حمیات از جامعه هدف بهزیستی بودیم.

گوهردهی افزود: اورژانس اجتماعی با شناسایی مناطق آسیب و کم برخوردار در سطح استان که تعداد آن ۳۴ منطقه می باشد ، بعد از شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را شدت بیشتری بخشید و با حضور در این مناطق و ارائه خدمات مستمر تلاش کرد تا از شیوع بیشتر بیماری جلوگیری کند.

مدیرکل بهزیستی مازندران همچنین گفت: دهه مبارک فجر امسال ۱۱۰ واحد مسکونی مددجویان استان افتتاح شده و کلید آن تحویل جامعه هدف بهزیستی خواهد شد که از این تعداد ۳۴ واحد مربوط به خانواده های دارای ۲ معلول و بیشتر، در سطح استان می باشد. گوهردهی باقی واحدهای مسکونی را نیز مربوط به خانواده های دارای یک معلول، زنان سرپرست خانوار و دیگر مددجویان این سازمان در مازندران دانست و گفت: این واحدهای مسکونی با همراهی شرکای اجتماعی بهزیستی همانند بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با حمایت تسهیلاتی دولت ساخته و تحویل می شود.

مدیر کل بهزیستی همچنین به حمایت از افراد بی سرپناه اشاره کرد و اظهار داشت: در طول هفته گذشته بعلت مواجهه با موج شدید سرما و افت دمای هوا، ۱۲۰ نفر از افرادیکه از وضعیت مناسبی برخوردار نبودند در سراسر استان با تلاش شبانه روزی اورژانس اجتماعی و با همکاری شهرداریها در مراکز بهزیستی و گرم خانه های شهرداریها ساماندهی شدند.

گوهردهی با اشاره به بهره مندی ۶۵ هزار شهرون مازندرانی از خدمات اورژانس اجتماعی در نه ماهه سال ۹۹ گفت: اورژانس اجتماعی جهت مداخله در بحران های اجتماعی و استفاده از مشاوره های روانشناختی هواره ارائه خدمات به اقشار مختلف است.بهزیستی مازندران حدود ۲۴۰ هزار مددجوی تحت پوشش دارد که از این تعداد ۶۶ هزار نفر معلول هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *