شناسه خبر: 22816 منتشر شده در مورخ: 1399/11/6 ساعت: 15:11 گروه: ورزشی  
تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نشسته بانوان مشخص شد

تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نشسته بانوان مشخص شد

دور برگشت مرحله دوم هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان کشور با صعود تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی پایان یافت.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا در این دوره از مسابقه پنج تیم فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، هیات هرمزگان، هیات همدان و تیم تجهیزات پزشکی ورزشی آمل باهم به رقابت پرداختند.در پایان این مرحله از  رقابت‌ها گرامیداشت سردار شهید سلیمانی، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، هیات همدان و هیات هرمزگان به مرحله نهایی صعود کردند.تیم تجهیزات پزشکی ورزشی آمل نیز از رسیدن به مرحله نهایی این مسابقه بازماند.در روز سوم و پایانی این مسابقه ۲ دیدار برگزار شد که در نخستین بازی، تیم فولاد مبارکه سپاهان برابر هیات همدان به میدان رفت و این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم سپاهان به پایان رسید. در دومین بازی نیز تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه سه بر صفر مقابل هیات هرمزگان به پیروزی شد.هیات هرمزگان در بازی نخست این رقابت‌ها موفق شد تیم تجهیزات پزشکی آمل را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.در دور رفت این مسابقه نماینده هرمزگان ۲ برد و یک شکست کسب کرد و با پنج امتیاز به کار خود پایان داد.دور برگشت مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان کشور به صورت متمرکز و با صدور مجوز از سوی ستاد ملی ایران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوم تا ششم بهمن ماه در سالن اختصاصی جانبازان و معلولان شهرستان بندرعباس برگزارشد. مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نشسته بانوان نیمه بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *