شناسه خبر: 22807 منتشر شده در مورخ: 1399/11/5 ساعت: 13:41 گروه: اجتماعی  
۶ اسکی باز معلول به اردو فراخوانده شدند

۶ اسکی باز معلول به اردو فراخوانده شدند

با تصمیم کادر فنی، ملی‌پوشان پارااسکی به اردوی فراخوانده شدند تا در پیست اسکی امام زاده هاشم تمرینات خود را پیگیری کنند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا این اردو به منظور آمادگی اسکی‌بازان معلول برای شرکت در مسابقات بین‌المللی اسکی در رشته صحرانوردی برگزار خواهد شد. پیست اسکی امامزاده هاشم ز هشتم تا دوازدهم بهمن ماه میزبان اردوی ۶ ملی‌پوش رشته صحرانوردی در بخش معلولان است. ابوالفضل خطیبی، پیمان صالحی، مرتضی محمدی، امیر سهرابی، الهه قلی‌فلاح و علی محمدی شش ورزشکار دعوت شده به اردوی آمادگی هستند که زیر نظر احمد کاویان (سرمربی)، محمد دلیران و فرزانه رضا سلطان (مربیان تیم ملی) تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا تمام اعضای تیم و کادر فنی قبل از حضور در اردو باید تست کرونا داده باشند. لازم به ذکر است که مسابقات بین‌المللی اسکی در رشته صحرانوردی  از سیزدهم بهمن ماه زیر نظر نماینده فدراسیون جهانی این رشته و کمیته بین‌المللی المپیک در پیست امامزاده هاشم برگزار می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *