شناسه خبر: 22705 منتشر شده در مورخ: 1399/10/21 ساعت: 13:57 گروه: اجتماعی  
۵۰۰ میلیون ریال به کارفرمایان بکارگیری مددجویان بهزیستی پرداخت می‌شود
معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان:

۵۰۰ میلیون ریال به کارفرمایان بکارگیری مددجویان بهزیستی پرداخت می‌شود

معاون امور توسعه پیشگیری اداره‌کل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: کارفرمایانی که زمینه اشتغال مددجویان تحت حمایت بهزیستی را فراهم کنند، به ازای هر نفر ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت می‌کنند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا دکتر سید رفیع حسینی اظهارداشت: سهم بیمه این کارفرما نیز از سوی بهزیستی پرداخت می‌شود. وی با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات به مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی هیچ گونه محدودیتی نیست گفت: افزایش سهمیه مسکن و حمایت از اشتغال معتادان بهبود یافته و اختصاص سهیمه برای مددجویان پشت نوبت از دیگر برنامه‌های ادارهکل بهزیستی سیستان و بلوچستان است. رییس اداره بهزیستی ایرانشهر نیز اظهارداشت: حرفه آموزی و اشتغال مددجویان از اولویت‌های این اداره است. ابراهیم نرماشیری بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون افزون‌بر ١٠ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان جویای کار تحت حمایت بهزیستی ایرانشهر پرداخت شده است. وی افزود: مددجویان تحت حمایت بهزیستی ایرانشهر با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش‌های مهارتی را کسب می‌کنند و با دریافت گواهینامه به آنان تسهیلات پرداخت می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *