شناسه خبر: 22684 منتشر شده در مورخ: 1399/10/17 ساعت: 14:08 گروه: اجتماعی  
تشریح مصوبه شورای انقلاب فرهنگی در مورد ورزش جانبازان
اسبقیان مطرح کرد:

تشریح مصوبه شورای انقلاب فرهنگی در مورد ورزش جانبازان

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان با تاکید بر اینکه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد ورزش جانبازان و معلولان ابلاغ شده و لازم الاجراست در مورد آن توضیح داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر  سید محمد شروین اسبقیان در مجمع انتخاباتی هیات استان قم ضمن گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: خدا را شاکرم که در مدت ده ماهی که مسئولیت فدراسیون را بر عهده گرفتم، برای دومین بار به شهر مقدس قم سفر می‌کنم. از رئیس هیات برای هماهنگی و همراهی جهت زیارت حرم حضرت معصومه (س) و گلزار شهدای استان تشکر می‌کنم.وی ادامه داد: انتخاب پیروزمنش را به او تبریک می گویم. مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک هم دارد زیرا نوعی خدمتگزاری است. این دیدگاه امام خمینی (ره) بود.رئیس فدراسیون افزود: مجمع با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد که جای تشکر دارد. براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، سازمان شهرداری موظف به همکاری با ورزش‌های جانبازان و معلولین هستند. همچنین ایاب و ذهاب ورزشکاران طبق این مصوبه بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهزیستی است بنابراین هیئت می‌تواند برای برپایی ایستگاه‌های سلامت و رفت و آمد ورزشکاران جانباز و معلول و استفاده از سالن ورزشی بهزیستی با نهادهای مربوطه تعامل داشته باشد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *