شناسه خبر: 22678 منتشر شده در مورخ: 1399/10/17 ساعت: 14:08 گروه: فرهنگی  
مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه ۱۰۰ معلولان در کرمان تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه ۱۰۰ معلولان در کرمان تمدید شد

دبیر نخستین جشنواره عکس و فیلم‌ کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژه افراد دارای معلولیت، از تمدید این جشنواره خبر داد

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا،  عبدالرحیم عبدالکریمی افزود: با توجه به استقبال خوب به عمل آمده از این جشنواره و با عنایت به اینکه طی چند روز اخیر تماس‌ها و پیام‌های بسیاری مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره داشتیم با رایزنی های انجام شده و پس از مشورت در این زمینه، مقرر شد مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه ۱۰۰ معلولان به مدت ۱۰ روز تمدید شود.

وی اظهار داشت: بنابراین افراد دارای معلولیت می‌توانند تا پایان روز دهم دی ماه آثار خود را در حوزه های عکس و فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال ‌کنند.
رئیس اداره روابط عمومی بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: این جشنواره در موضوع های بیان مسائل و مشکلات معلولان در حوزه های مناسب سازی، اشتغال، آموزش، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آموزش مهارت های زندگی، استفاده بهینه از توانمندی و اوقات فراغت، استفاده حداکثری از امکانات موجود، انتظارات معقول معلولین از جامعه، ترغیب جامعه برای ورود به شناخت توانمندی های معلولین و تلاش در ارتقا و استفاده مناسب از این توانمندی ها و در سه حوزه فرهنگی، هنری، ورزشی برگزار می شود.
عبدالکریمی موضوع ویژه این جشنواره را کرونا و معلولیت اعلام کرد و افزود: تمام گروه های معلولین اعم از معلولین شنوایی، بینایی، جسمی حرکتی، ذهنی، اعصاب و روان، اوتیسم و غیره می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و به ثبت آثار خلاقانه توسط تلفن همراه بپردازند.
وی با اشاره به اینکه به شرکت کنندگان و رتبه های برتر این جشنواره جوایز نفیسی اهدا می شود گفت: از افرادی که دارای معلولیت هستند برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل می آید.
دبیر نخستین جشنواره عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای ویژه افراد دارای معلولیت خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره باید آثار خود را از طریق واتس آپ به شماره ۰۹۲۱۳۲۳۰۴۳۸ ارسال و شرکت کنندگان در جشنواره می توانند فرم فراخوان و ثبت نام در جشنواره را از سایت بهزیستی به آدرس : http://www.behzisti.ir/service/province/kerman دریافت کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *