شناسه خبر: 22664 منتشر شده در مورخ: 1399/10/16 ساعت: 18:04 گروه: اجتماعی  
مددجویان بهزیستی مراغه بیش از سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغال گرفتند

مددجویان بهزیستی مراغه بیش از سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغال گرفتند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه مراغه گفت: از ابتدای سال تاکنون سه میلیارد و یکصد میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ به مددجویان و معلولان بهزیستی شهرستان پرداخت شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا حکیمه انتظاری در جلسه تسهیلات اشتغالزایی معلولان بهزیستی که با حضور روسای بانک ها برگزار شد اظهار داشت: سهم شهرستان مراغه از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ اشتغالزایی مددجویان بهزیستی، امسال ۶ میلیارد و یکصد میلیون تومان بوده که از این میزان ۵۰ درصد پرداخت شده است.وی گفت: ازابتدای امسال ۱۶۷ مددجوی بهزیستی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک ها معرفی شدند که از این تعداد تاکنون ۱۱۴ مددجو تسهیلات اشتغالزایی را دریافت کردند. وی افزود: هشت بانک عامل برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی مشخص شده و میزان دریافتی مددجویان براساس شغل آن ها است. معاون فرماندار مراغه اضافه کرد: تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی مراغه به صورت قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله به مددجویان زیرپوشش پرداخت می شود.انتظاری خواستار همکاری بانک های عامل با بهزیستی و مددجویان برای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی شد.هم اکنون حدود ۱۵ هزار نفر از خدمات اجتماعی و حمایتی بهزیستی در مراغه برخوردار هستند.
 شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *