شناسه خبر: 22643 منتشر شده در مورخ: 1399/10/13 ساعت: 16:28 گروه: اجتماعی  
امضای تفاهم نامه خرید 126 دستگاه تبلت برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان

امضای تفاهم نامه خرید 126 دستگاه تبلت برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان، از امضای تفاهم نامه خرید 126 دستگاه تبلت برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان خبر داد.

به گزارش ایران سپیدبه نقل از پانا، محمد کرمانی  با اشاره به امضای تفاهم‌نامه تأمین نیمی از اعتبار موردنیاز خرید تجهیزات هوشمند ارتباطی دانش‌آموزان نیازمند با نیازهای ویژه توسط سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی و نیمه دیگر توسط استانداری استان، گفت: این تفاهم نامه با حضور معاون وزیر و نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در طرح هدایت، بنده و ارتباط تلفنی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان، امضاء شد.

وی، با بیان اینکه به نمایندگی از مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در جلسه حضور داشته است، ضمن ابراز تشکر و قدردانی از اهتمام ویژه رئیس سازمان دانش آموزی استثنایی کشور، استاندار سمنان و مدیرکل آموزش و پرورش استان در تامین نیاز دانش آموزان استثنایی به تبلت، این اقدام را در گسترش خدمات موثر و کارآمدتر آموزشی به دانش آموزان بسیار مهم و اساسی توصیف نمود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه که به امضای رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور و استاندار استان سمنان رسیده است، نیمی از اعتبار خرید 126 تبلت موردنیاز دانش‌آموزان استثنایی استان سمنان توسط آموزش‌وپرورش استثنایی و نیم دیگر نیز توسط استانداری سمنان تأمین خواهد شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *