شناسه خبر: 22612 منتشر شده در مورخ: 1399/10/8 ساعت: 12:57 گروه: اجتماعی  
بازدید قبادی دانا از کارگاه تولیدی معلولان یزد

بازدید قبادی دانا از کارگاه تولیدی معلولان یزد

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر دو روزه خود به یزد از کارگاه تولیدی پوشاک افراد دارای معلولیت غدیر یزد بازدید کرد.

به گزارش ایران سپید معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر دو روزه خود به یزد از کارگاه تولیدی پوشاک معلولین غدیر یزد بازدید کرد.

وحید قبادی دانا در این بازدید با اشاره به تغییر فرهنگ کار در افراد دارای معلولیت گفت: در برخی از خانواده ها این تصور وجود دارد  که معلولین از عهده کاری بر نمی آیند و این ذهنیت باید تغییر کند.
وی  بر فراهم کردن زمینه اشتغال افراد دارای معلولیت تاکید کرد و اظهار داشت: باید این زمینه را فراهم کنیم تا افرادی که برای اشتغال معلولین وارد می شوند راحتتر بتوانند کار کنند.
قبادی دانا تقویت همکاری بهزیستی و فنی و حرفه ای را خواستار شد و گفت: این امر باعث می شود افراد دارای معلولیت بیشتری که تمایل به کار و حرفه آموزی دارند بتوانند وارد کار شوند.
مدیرکل بهزیستی استان یزد نیز در این بازدید گفت: این کارگاه زمینه اشتغال ۵۰ نفر از زنان و دختران دارای معلولیت ذهنی و ناشنوا  را فراهم کرده است که از این تعداد ۳۳ نفر یارانه بگیر بهزیستی هستند.
علی محمد عطابخش در خصوص تولیدات این کارگاه گفت: دوخت لباس بیمارستان، فرم مدارس، لباس کار شرکتها از جمله تولیدات این کارگاه است.
وی با اشاره یارانه پرداخت بهزیستی به این مرکز گفت: بهزیستی به ازای هر نفر ۶۶۸ تومان یارانه پرداخت می کند و مبلغ ۲۱ میلیون تومان نیز حق بیمه کارفرمایی به مرکز پرداخت شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *