شناسه خبر: 22586 منتشر شده در مورخ: 1399/10/6 ساعت: 11:51 گروه: اجتماعی  
نگاه مجلس به بودجه معلولان مثبت است

نگاه مجلس به بودجه معلولان مثبت است

نماینده مردم زاهدان درباره بودجه قانون حمایت از افراد دارای معلولیت در مجلس گفت: قطعا نگاه مجلس به بودجه معلولان مثبت است و در این باره بحث شده است تا به صورت ویژه این مسئله مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایلنا، «فداحسین مالکی» نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی درباره برخی اظهارات مبنی بر خرید قسطی نان در برخی از مناطق کشور گفت: اینکه گفته شده شرایط مردم شرایط خوبی نیست، طبیعی است. در حالتی که هم تحریم هستیم و هم خود تحریمی که بعضا در درون کشور وجود دارد و بعضا برخی راه‌ها که می‌شود، برای مردم هموار شود تا رونق اقتصادی ایجاد شود، همچنان ناهموار است و عدم کنترل‌ها در کشور دست به دست هم داده است، شرایط اقتصادی مردم نیز با سختی مواجه شده است. 

وی ادامه داد: در چنین شرایطی نیز مردم چاره‌ای ندارند که با هم همکاری لازم را داشته باشند و در برخی از مناطق کشور مشارکت مردم در زمینه پویش‌های همدلی بسیار خوب است و مردم در این زمینه همراهی بسیار خوبی دارند. 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درباره بودجه قانون حمایت از افراد دارای معلولیت گفت: معلولان قشر عظیمی در جامعه هستند و اگر تا به حال برنامه‌ریزی دقیقی برای آنها نشده و به صورت پراکنده برای آنها برنامه‌ریزی شده است، شرایط ایجاب می‌کند تا یک برنامه‌ریزی دقیق‌تری نسبت به این قشر بزرگ جامعه داشته باشیم.

مالکی تاکید کرد: علاوه بر بحث معیشت افراد دارای معلولیت باید نسبت به برخی از موضوعات خاص مانند ترددها و مناسب‌سازی معابر و وسایل حمل و نقل عمومی برای این فراد به صورت خاص توجه کرد.

وی درباره بودجه قانون حمایت از افراد دارای معلولیت در مجلس گفت: قطعا نگاه مجلس به بودجه معلولان مثبت است و در این باره بحث شده است تا به صورت ویژه این مسئله مورد توجه قرار گیرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *