شناسه خبر: 22584 منتشر شده در مورخ: 1399/10/6 ساعت: 11:52 گروه: اجتماعی  
بیش از ۵۶ هزار شغل جدید برای مددجویان بهزیستی ایجاد می‌شود
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بهزیستی کشور

بیش از ۵۶ هزار شغل جدید برای مددجویان بهزیستی ایجاد می‌شود

مدیرکل دفتر اشتغال و کارآفرینی بهزیستی کشور گفت: بهزیستی بدنبال ایجاد ۵۶ هزار و ۷۱۶ شغل جدید تا پایان سالجاری برای مددجویان این سازمان است که امیدواریم با توجه به نظارت های لازم این اشتغال ها به صورت پایدار باشد

به گزارش ایران سپید  رضا دهقان در کارگروه اشتغال و کارآفرینی بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی در برنامه اشتغال بهزیستی ، راه اندازی مراکز جامع بازتوانی و درمان اعتیاد است که در این زمینه ۲۰ مرکز به زودی راه اندازی خواهند شد.

وی افزود: این مراکز رویکرد جدیدی را در بحث درمان و اشتغال بهزیستی دارند که امیدواریم با همت اداره کل بهزیستی و خیران استان قزوین این مراکز به صورت موفق و موثر به ارایه خدمات بپردازند.

این مسوول گفت: راه اندازی چنین مراکزی کمک شایانی به بهبود وضعیت اشتغال و توانمندسازی معتادان خواهد کرد که امیدواریم به بهترین شکل ممکن عملیاتی شود.

دهقان با اشاره به وضعیت اشتغال مددجویان بهزیستی اضافه کرد: بهزیستی در تعامل با ارکان مختلف نظام از جمله دولت و مجلس شورای اسلامی توانسته منابع مرتبط با اشتغال را به صورت خوب و رو به رشد جذب کند که خوشبختانه در این زمینه هم شبکه بانکی کشور به خوبی وارد شده است.

وی اظهار داشت: پارسال یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و امسال ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است که امیدواریم در سال آینده هم این عدد افزایش یابد.

این مسوول با اشاره به اینکه اتفاق خوبی برای جذب اعتبارات کارفرمایی انجام شده است، گفت: خوشبختانه این افزایش اعتبار در سطح استان قزوین هم افزایش داشته که امیدواریم تا پایان امسال جذب حداکثری منابع را داشته باشیم.

دهقان افزود:  ۲۶میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ برای استان قزوین است که امیدواریم به درستی این اعتبارات تحقق یابد.

مدیر کل دفتر اشتغال و کارآفرینی بهزیستی کشور با اشاره به بسته های تشویقی و حمایتی گفت : بهزیستی برای اشتغال مددجویان بهزیستی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می کند که البته این تسهیلات برای کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی را جذب می کنند هم تعلق می گیرد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *