شناسه خبر: 22537 منتشر شده در مورخ: 1399/9/29 ساعت: 15:41 گروه: اجتماعی  
خدمات ویژه راه آهن جمهوری اسلامی ایران به افراد دارای معلولیت

خدمات ویژه راه آهن جمهوری اسلامی ایران به افراد دارای معلولیت

امکان بهره مندی از خدمات ویژه راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای افراد دارای معلولیت؛ با تعریف و فعال سازی گزینه مرتبط در سامانه فروش بلیط قطارهای مسافربری،فراهم شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از بهزیستی، «ابراهیم کاظمی مومن سرایی» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور با اعلام این خبر گفت: بنا بر اعلام مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران،از ابتدای آبان ماه جاری گزینه ای در سامانه های فروش بلیط قطارهای مسافربری فعال شده است که افراد دارای معلولیت که با ویلچر تردد می کنند؛ با انتخاب این گزینه می توانند از امکانات ویژه راه آهن به افراد دارای معلولیت بهره مند شوند و همچنین مسئولان کوپه و قطار مورد نظر خود را از وضعیت ویژه خود آگاه نمایند.

وی افزود:بر همین مبنا،طی نامه ای به تمامی مدیران کل بهزیستی استان ها در سراسر کشور( که مسئولیت دبیری ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان را نیز بر عهده دارند) از آنها خواسته شده است تا به منظور بهره مندی جامعه هدف؛ در سطح استان اطلاع رسانی در این خصوص انجام شود.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *