شناسه خبر: 22533 منتشر شده در مورخ: 1399/9/29 ساعت: 15:43 گروه: اجتماعی  
دانشجوی معلول شیروانی برتر کشوری شد

دانشجوی معلول شیروانی برتر کشوری شد

رییس اداره بهزیستی شیروان گفت: داوود کاظمی مقدم دانشجوی شیروانی دانشگاه صنعتی شریف جزو ۶ پذیرش شده برتر دارای معلولیت در کنکور سراسری ۱۴۰۰-۱۳۹۹ قرار گرفت.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا علی اکبر آرام اظهار داشت: این دانشجو متولد سال ۸۱ دارای معلولیت جسمی حرکتی است که در رشته ریاضی فیزیک جزو ۶ پذیرش شده برتر دارای معلولیت شناخته شد.وی شمار دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش این نهاد را در شهرستان ۳۱۰ نفر دانست و گفت: از این تعداد ۱۷۵ نفر دختر و بقیه پسر هستند.وی  در ادامه از جمله کمک های  این نهاد به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش را کمک هزینه تحصیل به دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه آزاد و همچنین به دانشجویان دانشگاه دولتی و پیام نور عنوان کرد. مجموع معلولان زیر پوشش بهزیستی شیروان سه هزار و ۷۰۲ نفر است که از این تعداد ۴۷۱ نفر دچار اختلالات بینایی، ۱۹ نفر صوت و گفتار، ۹۰۵ نفر ذهنی، ۴۲۶ نفر شنوایی، یکهزار و ۴۷۰ نفر معلولان ذهنی و جسمی و ۵۱۱ نفر دچار اختلالات روانی هستند.شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *