شناسه خبر: 22526 منتشر شده در مورخ: 1399/9/26 ساعت: 16:08 گروه: اجتماعی  
۷۰۰ دانش‌آموز استثنایی استان خوزستان صاحب تبلت می‌شوند

۷۰۰ دانش‌آموز استثنایی استان خوزستان صاحب تبلت می‌شوند

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تفاهم نامه تامین اعتبار خرید 700 دستگاه تبلت ویژه دانش‌آموزان استثنایی که قرار است با مشارکت 50 درصدی آموزش و پرورش استثنایی و همچنین مشارکت 50 درصدی استانداری خوزستان انجام شود را امضا کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی ضمن تقدیر از استاندار استان خوزستان به دلیل همکاری های استانداری با آموزش و پرورش اظهار کرد: ۷۰۰ دانش آموز با نیاز های ویژه استان خوزستان به تبلت یا گوشی هوشمند. جهت اتصال به شبکه شاد دسترسی ندارند که ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز این تجهیزات توسط آموزش و پرورش استثنایی و ۵۰ درصد دیگر نیز توسط استانداری تامین خواهد شد.

وی افزود: استان خوزستان یکی از استان های پیشرو در جهت تامین تبلت مورد نیاز دانش آموزان بوده و تاکنون بیش از 14 هزار تبلت توسط این استان تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفته است.

معاون وزیر با بیان اینکه استان خوزستان در پیشانی دفاع مقدس بود اظهار کرد: بعد از دفاع مقدس این استان نیازمند توجه بیشتر است و با تامین این 700 تبلت از نیاز دانش آموزان استثنایی این استان به وسایل هوشمند کاسته خواهد شد.

حسینی در پایان گفت: در صورت تامین اعتبار نیمی از وسایل هوشمند مورد نیاز دانش آموزان استثنایی توسط خود استان ها، بقیه اعتبار توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی تامین خواهد شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *