شناسه خبر: 22438 منتشر شده در مورخ: 1399/9/17 ساعت: 15:32 گروه: اجتماعی  
حمل و نقل عمومی رایگان برای معلولان شهر تبریز محقق شد

حمل و نقل عمومی رایگان برای معلولان شهر تبریز محقق شد

پس از سال ها مطالبه موسسه نابینایان بصیر در خصوص استفاده رایگان از حمل و نقل عمومی شهری، سر انجام این مهم در دستور کار شورای شهر تبریز قرار گرفت و مصوب شد.

به گزارش ایران سپید پس از سال ها مطالبه موسسه نابینایان بصیر در خصوص احقاق حق معلولین و نابینایان در استفاده رایگان از حمل و نقل عمومی شهری، سر انجام درخواست رسمی موسسه بصیر مبنی بر محقق شدن ماده 5 قانون حمایت از حقوق معلولین در کلانشهر تبریز، در دستور کار مورخ 99/9/16 شورای شهر تبریز قرار گرفت و با نظر مساعد اعضا مصوب گردید.

این مهم با پیگیری های چندین ساله موسسه نابینایان #بصیر به ویژه به مناسبت روز جهانی نابینایان سال 1399 توسط مدیر عامل موسسه، مهدی رفعتی در صحن علنی شورا مجددا مورد مطالبه قرار گرفت و با  قول مساعد آقای دکتر دبیری رئیس محترم شورای اسلامی کلانشهر تبریز در جلسه حضوری در دفتر موسسه و با مساعدت روسای کمسیون های حمل و نقل و شهرسازی، نهایتا با تصویب در شورای اسلامی شهر تبریز بیش از پیش به تحقق نزدیکتر می شود.
 
گفتنی است در این مسیر همکاری و مطالبه اداره کل بهزیستی استان و تشکل های دیگر معلولین نیز تاثیر چشمگیری در نتیجه بخشی این امکان داشته است که امیدواریم نوید بخش اتفاقات بهتر برای معلولین و نابینایان عزیز باشد.
 
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *