شناسه خبر: 22420 منتشر شده در مورخ: 1399/9/16 ساعت: 13:02 گروه: اجتماعی  
۶۲ درصد تسهیلات اشتغال بهزیستی سبزوار به معلولان پرداخت شد

۶۲ درصد تسهیلات اشتغال بهزیستی سبزوار به معلولان پرداخت شد

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار گفت: از ابتدای سالجاری افزون بر ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مدجویان این نهاد پرداخت شده که ۶۲ درصد آن ویژه معلولان بوده است.

به گزارش ایران سپیدبه نقل از ایرنا حسین دولت آبادی افزود: با پرداخت این تسهیلات ۱۸۱ فرصت شغلی در بخش‌های مشاغل خانگی، دامپروری و خدماتی برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی سبزوار ایجاد شده است.وی ادامه داد: همچنین سال گذشته ۷۷۳ فرصت شغلی با پرداخت ۱۰۵ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان زیرپوشش بهزیستی در این شهرستان ایجاد شد.سرپرست اداره بهزیستی سبزوار گفت: تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی از محل ردیف ۱۶ قانون بودجه کشور، اعتبارات توانبخشی مبتنی بر جامعه (سی. بی.آر)، حق بیمه سهم کارفرما و مشارکتهای مردمی پرداخت شده است.وی افزود: اداره بهزیستی علاوه بر خودکفایی مددجویان، توانمندسازی فرهنگی و اجتماعی افراد زیرپوشش را به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مورد توجه جدی قرار داده است.30  هزار مددجو در قالب ۱۲ هزار خانوار زیرپوشش خدمات سازمان بهزیستی سبزوار هستند.سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *