شناسه خبر: 2240 منتشر شده در مورخ: 1392/11/9 ساعت: 11:42 گروه: اجتماعی  
تامین آتیه کودکان بهزیستی با طرح رویای کودکان آسمانی حکمت

تامین آتیه کودکان بهزیستی با طرح رویای کودکان آسمانی حکمت

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح رویای کودکان آسمانی حکمت با همکاری بانک حکمت ایرانیان در راستای گسترش فرهنگ نیکوکاری خبر داد.

به گزارش ایران سپید  «محمد نفریه» با بیان این مطلب، گفت: سازمان بهزیستی کشور با همکاری بانک حکمت ایرانیان، با سرلوحه قراردادن بانکداری اخلاقی در راستای گسترش فرهنگ نیکوکاری طرح «رویای کودکان آسمانی حکمت» را کلید زد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، افزود: با توجه به اینکه امروزه یکی از مهم‌ترین نیازهای هر فرد داشتن استقلال مالی است؛ در این طرح قصد داریم، تا از طریق کمک‌های مردمی دریافت شده از درگاه‌های الکترونیک این بانک در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت برای این کودکان اقدام کنیم.

نفریه در پایان یادآور شد: امید است بتوانیم با همدلی و همیاری شما خیرین گرانقدر نسبت به تأمین آتیه کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی در بدو ورود به اجتماع اقدام و با ارج نهادن به سنت دیرینه‌ ایرانیان در اکرام ایتام، آینده‌ای روشن برای این کودکان ترسیم کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *