شناسه خبر: 2223 منتشر شده در مورخ: 1392/11/8 ساعت: 15:25 گروه: فرهنگی  
انیمیشن گلوله های کاغذی از شبکه پویا پخش می شود

انیمیشن گلوله های کاغذی از شبکه پویا پخش می شود

انیمیشن گلوله های کاغذی با موضوع انقلاب از شبکه پویا صدا و سیما پخش می شود.

یاسر خزایی کارگران این انیمیشنگفت: این انیمیشن به تهیه کنندگی رقیه رضایی باتکنیک دوبعدی در یک قسمت 45 دقیقه ای با موضوع انقلاب اسلامی تولید شده است.

وی با بیان اینکه انیمیشن گلوله های کاغذی هم اکنون در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است، اظهار کرد: این برنامه با هدف آشنایی نوجوانان با خاطرات انقلابیون تولید شده که به چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد.

خزایی خاطر نشان کرد: داستان این انیمیشن ماجرای پدری را به تصوبر می کشد که درشبهای قبل از انقلاب برای شعار نویسی از خانه خارج می شود، این کار کنجکاوی پسرش را بر می انگیزد.

وی افزود: در این انیمیشن علی کنجکاو می شود که پدرش شب ها به کجا می رود و بر همین اساس یک شب با همکاری دوستش رضا دنبال پدرش می رود که متوجه می شود که یک نفر دیگر هم در تعقیب پدرش است...

کارگردان انیمیشن گلوله های کاغذی با بیان اینکه این اثر به سفارش مرکز خراسان شمالی تولید شده است، اظهار داشت: انیمیشن گلوله های کاغذی روز دوشنبه 14 بهمن ساعت 20:45 از شبکه پویا پخش می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *