شناسه خبر: 22227 منتشر شده در مورخ: 1399/8/21 ساعت: 18:20 گروه: اجتماعی  
معافیت کمیته امداد و سازمان بهزیستی از پرداخت هزینه دادرسی/ لایحه معاضدت حقوقی متقابل میان ایران و برزیل تصویب شد
نوروزی در تشریح دستور کار کمیسیون قضایی مجلس:

معافیت کمیته امداد و سازمان بهزیستی از پرداخت هزینه دادرسی/ لایحه معاضدت حقوقی متقابل میان ایران و برزیل تصویب شد

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون کمیته امداد امام خمینی ( ره ) و سازمان بهزیستی از پرداخت هزینه دادرسی معاف شدند.

به گزارش ایران سپید به نقل از خانه ملت حسن نوروزی در تشریح نشست  کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز با حضور مسئولان مربوطه لوایح معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور کیفری میان جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه برای معاضدت در پرونده های مدنی و جزایی، معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و همچنین معاضدت حقوقی متقابل میان ایران و برزیل بررسی و تصویب شدند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: بررسی لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور کیفری میان جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه برای معاضدت در پرونده های مدنی و جزایی  که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بررسی و اصلاح شد.

وی از بررسی لایحه نحوه پرداخت هزینه دادرسی دستگاه های اجرایی در نشست امروز خبر داد و گفت: مقرر شد دستگاه هایی مانند سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) از پرداخت هزینه دادرسی معاف و هزینه دادرسی ها را وزارت دادگستری پرداخت کند البته قرار شد منابع این کار در بودجه سالانه پیش بینی شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *