شناسه خبر: 22226 منتشر شده در مورخ: 1399/8/21 ساعت: 18:21 گروه: اجتماعی  
تصویب یارانه معیشتی خرید کالا برای دهک‌های ۱، ۲ و ۳ در مجلس

تصویب یارانه معیشتی خرید کالا برای دهک‌های ۱، ۲ و ۳ در مجلس

رئیس کمیته امداد گفت: در بودجه ۱۴۰۰ برای تحت پوشش قرار گرفتن ۵۰۰هزار نفر در کمیته امداد و بهزیستی پیشنهاد دادیم و امیدواریم این پیشنهاد مصوب و عملیاتی شود.

به گزارش ایران سپید  به نقل از تسنیم، سید‌مرتضی بختیاری در پاسخ به اینکه در ایام کرونایی و تورم که وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه تضعیف شده چقدر میزان مراجعات افزایش یافته است اظهار داشت: از ابتدای امسال، یک‌سری از خانواده‌های زیرپوشش با اشتغالزایی و خودکفایی از زیرپوشش خارج شدند و تعدادی جایگزین آنها شدند.

وی با بیان "به‌دلیل اینکه محدودیت منابع داریم، از یک سقفی بالاتر امکان تحت پوشش قرار دادن در یک سال را نداریم"، افزود: علاوه بر افراد زیرپوشش، مراجعات موردی هم زیاد داریم و به تمام ادارات‌کل کمیته امداد سفارش کرده‌ایم که نباید در این شرایط سخت، مراجعات بی‌پاسخ بماند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، با تقدیر از مصوبه مجلس شورای اسلامی برای اختصاص یارانه معیشتی خرید کالا جهت دهک‌های یک و دو و سه با ماهانه 120هزار تومان، گفت: امیدوارم با پشتیبانی دولت و مجلس برای نیازمندانی که فشار زیادی را در کرونا و تورم تحمل می‌کنند، قدمی برداریم چراکه طبقات محروم فشار زیادی را تحمل می‌کنند که باید این بار سنگین را کاهش دهیم.

وی آمار افراد در صف را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در بودجه 1400 برای زیرپوشش قرار گرفتن 500هزار نفر در کمیته امداد و بهزیستی پیشنهاد دادیم و امیدواریم این پیشنهاد مصوب و عملیاتی شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *