شناسه خبر: 22207 منتشر شده در مورخ: 1399/8/19 ساعت: 16:01 گروه: اجتماعی  
تمام پروژ‌ه‌های عمران شهری بوشهر منطبق با شرایط معلولان اجرا می‌شود

تمام پروژ‌ه‌های عمران شهری بوشهر منطبق با شرایط معلولان اجرا می‌شود

شهردار بوشهر مناسب‌سازی معابر و عمران شهری ویژه معلولان و توان‌خواهان را یک ضرورت دانست و گفت: تمام پروژ‌ه‌های عمران شهری بوشهر دارای پیوست توان‌خواهان بوده و منطبق با شرایط معلولان اجرا می‌شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم، حسن صالحیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بروز مشکلات جسمی ممکن است برای همه افراد ایجاد شود که تامین زیرساخت‌های عمران شهری در بهره جستن افراد توان‌خواه از امکانات امری مهم و ضروری است.

شهردار بوشهر با تاکید بر فراهم شدن زیرساخت‌های مراکز مختلف رفاهی، تفریحی، خدماتی و دیگر بخش‌های شهر بوشهر در استفاده معلولان جسمی گفت: جبران عقب‌افتادگی در اجرای اینگونه طرح‌ها مورد توجه شهرداری بوشهر است که  مشکلات  معلولان در ورودی به پارک‌ها، معابر و مراکز خدماتی اصلاح می‌شود.

وی، با بیان اینکه "طرح‌ها به صورت جهادی اجرا می‌شود" گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی در بهبود وضعیت تردد معلولان جسمی حرکتی و رفع موانع امری مهم و ضروری است.

شهردار بوشهر رفع موانع در تحقق مطالبات معلولان را در زمان مناسب دانست و تاکید کرد: اکنون عملیات اصلاح موانع استفاده معلولان در شهر بوشهر آغاز شده است.

صالحیان با تاکید بر تحقق انتظارات معلولان گفت: خدمات رسانی به این قشر باید مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی مناسب‌سازی معابر و عمران شهری ویژه معلولان و توان‌خواهان را یک ضرورت دانست و گفت: تمام پروژ‌ه‌های عمران شهری بوشهر دارای پیوست توان‌خواهان می‌شود.

وی با اشاره به تعیین رئیس شورای اسلامی بوشهر گفت: با تشکیل شورای شهر بوشهر خط مشی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها برای اجرای طرح‌ها ارائه می‌شود.

شهردار بوشهر با تاکید بر تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر بیان کرد: یکسری طرح‌های عمران شهری در بوشهر به صورت نیمه تمام است که با رفع موانع و مشکلات آنها، تکمیل این پروژه‌ها در اولویت است.

صالحیان از تامین اعتبارات این پروژه‌ها خبر داد و تصریح کرد: تامین اعتبارات پروژه‌های عمران شهری مورد توجه قرار گرفته است که امسال برخی از آنها تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی،  با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان مطهری بوشهر گفت: شهرداری مطالبات پیمانکار این پروژه تاکنون پرداخت کرده و آخرین صورت وضعیت آنها برای پرداخت در دست پیگیری است.

شهردار بوشهر، نقش مهم شورای شهر را در تحقق مطالبات مردم مهم دانست و تاکید کرد:  مشکلات عمران و خدمات شهری، با همراهی و همفکری اعضای شورای شهر  برطرف می‌شود.

صالحیان بدون اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز طرح‌های عمران شهری خاطر نشان کرد: اعتبارات مورد نیاز تکمیل طرح‌ها در دست بررسی است که تلاش می‌شود طرح‌ها با برنامه تدوینی تکمیل شود.

وی گفت: پروژه‌های عمرانی شهری بوشهر باید پیوست توان‌خواهان داشته باشد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *