شناسه خبر: 22169 منتشر شده در مورخ: 1399/8/13 ساعت: 16:51 گروه: اجتماعی  
اصول مناسب‌سازی محیط در ادارات و داروخانه‌ها رعایت شود

اصول مناسب‌سازی محیط در ادارات و داروخانه‌ها رعایت شود

فرماندار بوشهر از دستگاه‌های اجرایی و مسئولان داروخانه‌ها خواست اصول مناسب‌سازی محیط برای رفت و آمد معلولان و سالمندان را در این مکان‌ها رعایت کنند.

به گزارش ایران سپید به نقل از باشگاه خبرنگاران، دومین جلسه کمیته مناسب سازی شهری شهرستان بوشهر با محوریت مناسب سازی داروخانه‌های دولتی و خصوصی و معابر عمومی برای رفت و آمد معلولان و سالمندان برگزار شد.

 سرپرست بهزیستی بوشهر در این جلسه با شرح دستورالعمل آیین‌نامه کمیته هماهنگی و پیگیری و مناسب سازی، برطرف شدن موانع عبور توان‌یابان و سالمندان برای استفاده آسان از داروخانه‌ها و دیگر مکان‌ها را خواستار شد.

 آرزو منوچهری از نتیجه مصوبات جلسه‌های پیش در خصوص مناسب سازی معابر و اماکن ورزشی و اقدامات انجام گرفته در این خصوص، گزارشی ارائه کرد.

فرماندار شهرستان بوشهر هم از دستگاه‌های اجرایی خواست تا در زمینه مناسب سازی محیط سازمان خود همکاری کنند و اگر مشکلاتی هم در این زمینه وجود دارد آن را حل کنند، زیرا طبق قانون جامع معلولین سالانه باید ۳۰ درصد در این زمینه پیشرفت حاصل شود.

عباس جمشیدی از مسئولین داروخانه‌ها نیز درخواست کرد مسیرهایی برای دسترسی معلولین و سالمندان ایجاد کنند.

او همچنین از مناسب سازی محیط به عنوان گامی مهم برای رعایت حقوق اجتماعی معلولین یاد کرد و گفت: در این زمینه باید از الگو‌های موفق و استاندارد استفاده شود.

فرماندار بوشهر از شهرداران خواست در زمان دادن پروانه ساخت و پایان کار، به رعایت اصول مناسب سازی محیط از سوی سازندگان ساختمان‌های اداری دقت کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *