شناسه خبر: 22152 منتشر شده در مورخ: 1399/8/11 ساعت: 14:06 گروه: اجتماعی  
زمستانم را با مهربانی‌ات گرم ساز

زمستانم را با مهربانی‌ات گرم ساز

پویش «زمستانم با تو سرد نیست» با هدف تهیه پارچه و لباس گرم برای معلولان آسایشگاه‌های خیریه به راه افتاد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان (نگهداری و توانبخشی معلولان بی سرپرست) با راه اندازی پویشی با عنوان «زمستانم با تو سرد نیست» فعالیت خود را برای تهیه تجهیزات گرم برای معلولان بی سرپرست و کم برخوردار تحت پوشش خود آغاز کرده است.داریوش شکیبی مدیرعامل این مؤسسه  می گوید: هر سال با فرارسیدن فصل سرما و نیاز توانخواهان به لباس گرم، خیرین و نیکوکاران در جهت تأمین نیاز پوشاک زمستانی مراکز بهزیستی مشارکت صمیمانه دارند.
به گفته وی در کنار تأمین دارو، غذای گرم و خدمات درمانی و نگهداری از معلولان، یکی دیگر از ملزومات مراکز نگهداری به ویژه در فصل سرما، تهیه لباس گرم برای توانیابان است.شکیبی تصریح کرد: این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا، مشکلاتی برای اغلب کسب و کارها به وجود آورده و از طرفی دیگر مشکلات اقتصادی، شرایط را سخت کرده و مؤسسه بچه های آسمان و اغلب مراکز دیگر نیز در تأمین نیازهای مراکز خود با مشکلاتی مواجه شده اند. به همین دلیل این مشکلات جز با مشارکت و همدلی مردم و نیکوکاران حل نخواهد شد.مدیرعامل مؤسسه بچه‌های آسمان افزود: مردم می‌توانند در این روزهای سخت با همدلی و همراهی در کارهای نیکوکارانه مشارکت کنند. آنها هم از مسیر کمک‌های نقدی و هم غیرنقدی مثل تهیه لباس گرم نو می‌توانند به مؤسسات خیریه و مؤسسه بچه‌های آسمان کمک کنند.وی ادامه داد: مردم همیشه یار و یاور ما در روزهای سخت به ویژه در دوران سخت اقتصادی و شیوع بیماری بوده اند و ما قدردان این عزیزان هستیم. همیشه بر این باوریم و دلگرمیم که به لطف خداوند و احسان نیکوکاران توانسته ایم خدمتگزار جمعی از معلولان بی سرپرست باشیم. مردم اطمینان داشته باشند همه احسان و کمک هایشان به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید و ما در کنار این قشر محروم و آسیب دیده همواره دعاگو و قدردان زحمات آنها خواهیم بود.شکیبی همچنین با اشاره به وضعیت دشوار مراکز بهزیستی در دوران شیوع بیماری کرونا افزود: مؤسسه خیریه بچه های آسمان هم اکنون عهده دارو متولی ۴۰۰ معلول بی سرپرست است و تاکنون با همت، ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان توانسته ایم مراکز خود را از شیوع بیماری ویروس کرونا مصون نگه داریم. به دلیل همین شرایط خاص و رعایت پروتکل های بهداشتی به اجبار نمی توانیم پذیرای مردم و نیکوکاران در این مراکز باشیم. ولی نیکوکاران می‌توانند در حد توان خود و دورادور حامی مراکز خیریه و به ویژه آسایشگاه های معلولین باشند.نیکوکاران می‌توانند با شماره تماس ۰۲۱۴۳۶۱۳ به صورت نقدی و غیرنقدی کمک‌های خود را در اختیار آسایشگاه های مؤسسه‌ خیریه بچه های آسمان قرار دهند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *