شناسه خبر: 22070 منتشر شده در مورخ: 1399/7/29 ساعت: 14:00 گروه: اجتماعی  
تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با پیک سوم کرونا در مراکز تابعه بهزیستی تهران بررسی شد

تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با پیک سوم کرونا در مراکز تابعه بهزیستی تهران بررسی شد

معاون توانبخشی و رئیس کمیته مقابله با کرونا بهزیستی کشور در این جلسه، با اشاره به قرار گرفتن در پیک سوم همه گیری ویروس کرونا، کار در بهزیستی را سخت توصیف کرد و اظهار داشت: متأسفانه این سختی در شرایطی که کرونا پدید آورده سخت تر هم شده است

به گزارش ایران سپید   نفریه در ادامه با تأکید بر نظارت بیشتر بر مراکز تحت نظارت در همه شهرستان های استان، خاطرنشان کرد: با بهره بیشتر از تکنولوژی، باید بازدیدهای آنلاین توسعه یافته و با دقت نظر بالاتری شرایط را رصد و معضلات مراکز را حل کنیم.

وی به ضرورت بهره گیری از نیروهای داوطلب و تفکر جهادی هم اشاره ای داشت و بیان کرد: باید از ظرفیت ارزشمند نیروهای جهادی برای کاستن موانع و مشکلات و پیشبرد فعالیت ها استفاده شود.
ایشان افزود: در کل، عملکردها در باب پیشگیری از گسترش کرونا و بیماری کووید ۱۹ خوب بوده ولی باید با افزایش مراقبت ها، نتایج بهتری به دست آورد.

در ادامه مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور هم با بیان اینکه ۲۲ درصد مراکز توانبخشی کشور در استان تهران واقع است، گفت: از استان تهران با توجه به این حجم از مراکز توقع می رود که شرایط را با تدبیری خاص، مدیریت و مشکلات را مرتفع کند.

مصطفی سراج در ادامه اظهار داشت:  باید در مراکز، با استفاده از تجارب یکدیگر و بهره از دانش روز، اطلاعات  بروز شده تا کمتر شاهد مشکلات احتمالی باشیم.
  
وی در پایان  با تشکر از تلاش مدیران، مربیان، کارشناسان و مددکاران مراکز توانبخشی استان تهران، خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمار دربرگیری و فوت بر اثر کرونا با توجه به جمعیت در حال نگهداری، پایین است که نباید این نگاه، مانع ادامه برنامه های پیشگیرانه شود بلکه باید با توسعه این اقدامات،  شاهد نباشیم مددجویان جدیدی به کرونا مبتلا شوند.

گفتنی است امین شاهرخی هم در این جلسه ضمن خوشامد و تبریک آغاز ماه ربیع الاول، گزارشی از اقدامات انجام شده در مراکز توانبخشی تحت نظارت بهزیستی استان تهران در مواجهه با بیماری کووید ۱۹ ارائه کرد.

 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *