شناسه خبر: 22055 منتشر شده در مورخ: 1399/7/28 ساعت: 14:31 گروه: ورزشی  
مسابقه اسکواش با ویلچر ویژه جانبازان و معلولان هرمزگان برگزار شد
به مناسبت هفته پارالمپیک؛

مسابقه اسکواش با ویلچر ویژه جانبازان و معلولان هرمزگان برگزار شد

به مناسبت هفته پارالمپیک یک دوره مسابقه مهارت های فردی اسکواش با ویلچر جانبازان ومعلولان هرمزگان یکشنبه شب در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا  دراین رقابت‌ها داریوش انصاری توانست به مقام اول دست یابد و علی مینابی زیدانی، مهدی امانی و عباس درویش نژاد به ترتیب جایگاه دوم تا چهارم را کسب کردند. داوران این مسابقه سجاد مرادپور ، لیلا اقبالی و سوده دمی بودند.درمراسم پایانی این مسابقه نیز که با حضور مهدی قنبری رییس هیات اسکواش هرمزگان و حسن کامجو دبیر هیات جانبازان ومعلولان استان برگزار شد، به نفرهای برتر جایزه و حکم ومدال قهرمانی اهدا شد.اسکواش از قدیمی‌ترین نوع خانواده ورزش‌های راکتی محسوب می‌شود و این ورزش تمامی اجزای آمادگی جسمانی را شامل، سرعت، قدرت، استقامت، انعطاف‌پذیری، چابکی و توان دارا بوده و در بهبود استقامت قلبی عروقی و عضلانی نقش مهمی را ایفا می‌کند.وا‍ژه اسکواش به معنای فشردن است و صدای برخورد توپ به دیوار صدایی را تداعی می‌کند که شبیه اسکواش است و از این رو نام این رشته ورزشی را اسکواش گذاشته‌اند و معادل نام ایرانی آن کوبان است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *