شناسه خبر: 21922 منتشر شده در مورخ: 1399/7/12 ساعت: 13:56 گروه: اجتماعی  
پرداخت چهارمین مرحله کمک هزینه تهیه اقلام بهداشتی به مراکز نگهداری سالمندان و معلولان به زودی

پرداخت چهارمین مرحله کمک هزینه تهیه اقلام بهداشتی به مراکز نگهداری سالمندان و معلولان به زودی

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشورگفت: به زودی مرحله چهارم تهیه اقلام بهداشتی اعم از ماسک و الکل به مراکز نگهداری معلولان و سالمندان پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم، محمد نفریه با اشاره به توزیع  واکسن آنفلوآنزا ار مراکز نگهداری سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: با توحه به هماهنگی‌های صورت گرفته توزیع واکسن در مراکز سالمندان و همچنین مراکز اولویت‌دار از سوی پرسنل وزارت بهداشت انجام شده است.

وی تصریح کرد: در رابطه با توزیع واکسن آنفلوآنزا توسط وزارت بهداشت در دستوالعملی و در بند 11 آن اولویت‌هایی برای توزیع واکسن در نظر گرفته شده است که سالمندان، معلولان و کودکان از اولویت‌های در نظر گرفته شده هستند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: بر همین اساس توزیع واکسن در برخی استانها شروع شده است و توسط وزارت بهداشت در اختیار مراکز قرار داده شده است.

وی در رابطه با تعداد گیرندگان واکسن آنفلوآنزا گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته مددجویان در مراکز نگهداری و همچنین پرسنل از این واکسن استفاده خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود 70 هزار نفر از این واکسن استفاده کنند.

نفریه همچنین در ارتباط با پرداخت کمک هزینه تهیه اقلام بهداشتی اعم از ماسک و الکل در مراکز نگهداری سالمندان و معلولان خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در 3 مرحله کمک هزینه تهیه اقلام بهداشتی به مراکز داده شده است که یک بار به پرسنل و دو بار به مددجویان در مراکز پرداخت شده است.

وی گفت: بر همین اساس به زودی مرحله چهارم برای تهیه اقلام بهداشتی ماسک و الکل به مراکز پرداخت خواهد شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *