معلولان قزوین مشکلات مناسب سازی را از طریق سامانه معبر گزارش دهندمدیرکل بهزیستی قزوین گفت: سامانه پیامکی معبر با هدف ارتباط مستقیم مردم و مسوولان فراهم شده تا معلولان از این طریق مشکلات مناسب سازی را گزارش دهند. |
به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین، علیرضا وارثی اظهار داشت: مردم کشور و استان با دسترسی داشتن به این سامانه پیامکی می توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکلات در حوزه مناسب سازی و ارایه راهکار و پیشنهاد، درخواست خود را از طریق پیامک ارسال کنند.وی افزود: این سامانه به طور مستقیم به دبیرخانه کشوری مناسب سازی متصل بوده و پیامکها از این نهاد بین استانها توزیع شده و دبیرخانه پس از ابلاغ پیامکهای مربوط به هر استان، فرصت ۲ هفتهای را برای پیگیری و ارسال پاسخ در نظر گرفته است.به گفته این مسوول حوزه بهزیستی، طی این مدت نیز هر پیامکی که به استان قزوین ابلاغ شده، از طریق کارشناس مناسب سازی حاضر در هر یک از ادارات ما، پیگیری و نتیجه آن نیز به مرکز ابلاغ شده است.وارثی اضافه کرد، سامانه پیامکی معبر با هدف ارتباط مستقیم مردم با مسوولان راه اندازی شده و به همین جهت از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه مشکل در این حوزه، مراتب را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ اطلاع دهند.