شناسه خبر: 21847 منتشر شده در مورخ: 1399/7/2 ساعت: 19:08 گروه: ورزشی  
قهرمانی امید کریمی و ملیحه صفایی در مسابقات قهرمانی کشور برخط شطرنج نابینایان

قهرمانی امید کریمی و ملیحه صفایی در مسابقات قهرمانی کشور برخط شطرنج نابینایان

مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور آنلاین شطرنج نابینایان به پایان رسید و امید کریمی از اصفهان در کلاس ب2-ب3 آقایان و ملیحه صفایی در بخش بانوان، عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

به گزارش ایران سپید در رقابت های بانوان که روز یکشنبه 30 شهریور برگزار شد، 17 نفر از 9 استان کشور حضور داشتند که ملیحه صفایی از خراسان رضوی با 6.5 امتیاز قهرمان شد، مریم رحیمزاده از خراسان رضوی با 6.5 امتیاز و پوئنشکنی کمتر در جایگاه دوم ایستاد و عاطفه نقوی از همین استان با 4 امتیاز سوم شد.

به گفته علی اکبر هدهدی رئیس انجمن شطرنج فدراسیون نابینایان، با نظر مربی تیم ملی و از آنجا که خانمها فاطمه برقول از خوزستان و فریبا زنده بودی از بوشهر نیز 4 امتیاز بدست آوردند، علاوه بر سه نفر نخست بخش بانوان آنها نیز به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

مرحله نهایی مسابقات کلاس ب2-ب3 آقایان نیز با حضور 20 شطرنجباز از 12 استان کشور روز دوشنبه 31 شهریور برگزار شد و نتایج نهایی آن ظهر روز سه شنبه اعلام شد که در پایان، امید کریمی از اصفهان با 6 امتیاز اول، عماد موسوی از زنجان با 6 امتیاز و پوئنشکنی کمتر دوم و امیر ربی از اصفهان با 5.5 امتیاز سوم شد.

مجید باقری از بوشهر با 4.5 امتیاز چهارم، میثم مرادیان با 4.5 امتیاز از اردبیل پنجم، حمزه مصلح از خوزستان با 4 امتیاز ششم، احسان صادقی با 4 امتیاز از البرز هفتم و دانیال جعفریان با 4 امتیاز از مازندران هشتم شدند که این نفرات نیز به تیم ملی شطرنج برای مسابقات جهانی شطرنج نابینایان که 20 آبان تا سوم آذر به میزبانی مسکو و به صورت آنلاین برگزار می شود، دعوت خواهند شد.

به گفته هدهدی، در مجموع کلاس بندی بخش آقایان و بانوان، 16 نفر به تیم ملی دعوت می شوند و با نظر فدراسیون باید هر چه سریعتر اردو های آماده سازی تیم ملی را آغاز کنیم.

امیر سرمدی

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *