شناسه خبر: 21837 منتشر شده در مورخ: 1399/7/2 ساعت: 13:24 گروه: اجتماعی  
انتخاب زعفرانیه به عنوان "محله دوستدار کودک"

انتخاب زعفرانیه به عنوان "محله دوستدار کودک"

شهردار منطقه یک تهران اعلام کرد: محله زعفرانیه به لحاظ پتانسیل های زیر ساختی و سطح مشارکت شهروندی به عنوان محله پیشنهادی در اجرای طرح "محله دوستدار کودک" در شمال تهران انتخاب شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا سید حمید موسوی در جلسه هم اندیشی انتخاب "محله دوستدار کودک" در شمال تهران، که با حضور  مدیر کل  آموزش های شهروندی برگزارشد گفت: محله زعفرانیه با بررسی های انجام شده به عنوان "محله دوستدار کودک" در منطقه یک انتخاب شد تا مراحل بعدی و فرایند عملیاتی کار به اجرا برسد.وی گفت: یکی از راه های تحقق شعار شهرداری تهران با عنوان "تهران شهری برای همه" توجه به مناسب سازی شهر برای گروه های مختلف شهروندان، از جمله زنان، مردان، کودکان، معلولان و ... است.
موسوی با اشاره به انتخاب محله زعفرانیه برای تحقق محله دوستدار کودک  افزود: در همین راستا و با بهره گرفتن از مشارکت خوب شهروندان منطقه، طرح "محله دوستدار کودک" را با این امید که به تدریج تمامی محلات برای این موضوع با اهمیت، مناسب سازی شوند، به مرحله اجرا در می آوریم.بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجتبی دانشور مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران نیز گفت: 11 سال است که چنین طرحی در شهرداری تهران با ابلاغ شورای اسلامی شهر، کلید خورده است اما آن چه به طور جدی در این عرصه اتفاق افتاده مربوط به پیوستن پنج محله از پنج منطقه در سال گذشته به طرح "محله دوستدار کودک" است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *