شناسه خبر: 21765 منتشر شده در مورخ: 1399/6/28 ساعت: 20:41 گروه: اجتماعی  
۳۶۰ هزار واکسن آنفلوآنزا برای مددجویان پرخطر نیاز داریم

۳۶۰ هزار واکسن آنفلوآنزا برای مددجویان پرخطر نیاز داریم

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور درباره تأمین واکسن آنفلوآنزای مورد نیاز مددجویان بهزیستی توضیحاتی داد.

به گزارش ایران سپید محمد نفریه معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفت‎‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره تأمین واکسن آنفلوآنزای مورد نیاز مددجویان بهزیستی، اظهار کرد: درخواست تأمین ۳۶۰ هزار واکسن آنفلوآنزا را برای مددجویان بهزیستی که جزء گروه‌های پر خطر هستند و در مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند، به وزارت بهداشت و درمان داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه هنوز وزارت بهداشت جوابی به بهزیستی نداده که ۳۶۰ هزار واکسن آنفلوآنزا را به بهزیستی می‌دهد یا خیر، افزود: درخواست دریافت واکسن آنفلوآنزا برای سالمندان، افراد دارای معلولیت و کودکان زیر ۶ سال که در مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند و همچنین پرسنل مراکز را داده‌ایم و مانند سال‌های گذشته تیم وزارت بهداشت برای تزریق واکسن به مراکز بهزیستی مراجعه کرده و به صورت رایگان واکسن را به مددجویان بهزیستی تزریق می‌کند.

نفریه با بیان اینکه سازمان بهزیستی موظف به خریداری و تزریق واکسن آنفلوآنزا نبوده و همیشه این کار وظیفه وزارت بهداشت بوده است، گفت: برای سالمندانی که در خانه نگهداری می‌شوند با شبکه بهداشت به این توافق رسیدیم که آن‌ها نیز بتوانند با کارت ملی خود واکسن آنفولانزا را خریداری کنند و برای افراد دارای معلولیتی که در خانه نگهداری می‌شوند بر حسب شرایط آن‌ها تصمیم گیری می‌شود.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: هنوز از طرف وزارت بهداشت مشخص نشده که چه تعداد واکسن برای مددجویان بهزیستی که گروه‌های پرخطر هستند در نظر گرفته شده و اینکه تزریق واکسن در اول مهرماه صورت می‌گیرد یا خیر به ما اعلام نشده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *