شناسه خبر: 21722 منتشر شده در مورخ: 1399/6/24 ساعت: 13:18 گروه: اجتماعی  
مناسب سازی 10 هزار متر از پیاده‌روهای هشترود
فرماندار شهرستان خبر داد

مناسب سازی 10 هزار متر از پیاده‌روهای هشترود

فرماندار هشترود از مناسب سازی 10 هزار متری پیاده رو ها در سطح شهر خبر داد و گفت: مناسب سازی معابر و پیاده روها با تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری انجام گرفته و نهضت پیاده روسازی توسط این اداره خدمات رسان ادامه دار خواهد بود.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا امین امینیان در جلسه مناسب سازی معابر که در اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد، خاطرنشان کرد: کارهایی که توسط شهرداری هشترود انجام گرفته قابل تقدیر اما به اندازه کافی نیست از این رو باید سعی شود تمامی ادارات به خصوص شهرداری در خدمت به معلولان از همدیگر پیشی بگیرند. وی افزود: نصب آسانسور در ادارات برای تردد آسان معلولان و جانبازان، توجه به خواسته های سالمندان، خدمات دهی به معلولان و مناسب سازی محیط زیست از حقوق اولیه معلولان و جانبازان است.وی با بیان این‌که پارک خودرو محل معلولان در هشترود وجود ندارد، اظهار کرد: کمیته فنی متشکل از کارشناسان ادارات باید بر ساخت و سازها نظارت داشته باشند تا حقوقی از هیچ فردی ضایع نشود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *