شناسه خبر: 21687 منتشر شده در مورخ: 1399/6/19 ساعت: 20:18 گروه: اجتماعی  
افزایش مدت زمان بازپرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان تهرانی

افزایش مدت زمان بازپرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان تهرانی

معاون امور مشارکت های مردمی، اشتغال و مؤسسات بهزیستی استان تهران به بیان اقدامات دفتر اشتغال و صدور مجوز بهزیستی استان تهران پرداخت.

به گزارش ایران سپید مهشید چوبکار با بیان اینکه مدت زمان باز پرداخت تسهیلات اشتغالزایی معرفی شدگان از سوی بهزیستی افزایش یافته، تصریح کرد: مدت زمان بازپرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان و افراد دارای معلولیتی با هماهنگی بانک های عامل استان به شعب شهرستانی معرفی می شوند از 5 به 7 سال افزایش یافته است. 

چوبکار در ادامه تصریح کرد: در مجموع از ابتدای سال 92 تا پایان سال 98 قریب هفتصد و 30 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سطح استان تهران به جامعه هدف پرداخت شده است. 
وی افزود: تا شروع سال 96 سقف پرداخت تسهیلات سیصد میلیون ریال بود که از سال 97 سقف این تسهیلات به پانصد میلیون ریال افزایش یافت.
چوبکار تعداد افراد بهره مند از منابع مالی در سال های اعلام شده را بیش از چهار هزار نفر اعلام کرد و گفت: افرادی که به بانک های عامل معرفی می شوند بیش از این تعدادند که اصلی ترین دلیل عدم دریافت تسهیلات، نبود پشتوانه و ضمانت بانکی است که علیرغم معرفی از سوی ادارات بهزیستی، قادر به جذب تسهیلات نیستند و متاسفانه سالیانه بیش از 40 درصد معرفی شدگان از این دسته هستند. 
وی در ادامه تعداد تعهد ایجاد اشتغال در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را هشت هزار و 552 شغل جدید در سال های اعلام شده بیان داشت و افزود: بهزیستی تسهیلگر اشتغال جامعه هدف است و در این راستا خدماتی را نیز به بنگاه های اقتصادی که اعضای خانواده بزرگ بهزیستی را بکارگیری می کنند ارائه می نماید.
چوبکار در ادامه بیان داشت: خوشبختانه با مساعدت های مدیران بهزیستی در سراسر استان و حمایت های صورت پذیرفته تعداد شغل های ایجاد شده توسط بهزیستی به بیش از دو نیم برابر تعهد رسیده و عدد بیست و دوهزار و 128 شغل جدید را نشان می دهد. 
معاون امور مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات بهزیستی استان تهران در ادامه به مجوز های صادر شده، پرداخت و گفت: در چهار سال اخیر یازده هزار و 434 مجوز توسط معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران صادر شده است.
وی در پایان افزود: این مجوزها شامل، پروانه تاسیس، پروانه فعالیت، مجوز بهره برداری، موافقت اصولی و تمدید این موارد است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *