شناسه خبر: 2165 منتشر شده در مورخ: 1392/11/7 ساعت: 12:52 گروه: اجتماعی  
استقبال مسافران از جمع‌آوری دستفروشان مترو/برخورد سلبی و فیزیکی نداریم
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران:

استقبال مسافران از جمع‌آوری دستفروشان مترو/برخورد سلبی و فیزیکی نداریم

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به شروع طرح جمع‌آوری دستفروشان مترو گفت:‌ مسافرین از اجرای طرح استقبال کرده‌اند و موجب رضایت و خشنودی آنها شده است.

به گزارش ایران سپیداحسان مقدم، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: با توجه به درخواست مسافرین مترو مبنی بر اعتراضی که نسبت به ایجاد مزاحمت دستفروشان داشتند این طرح اجرایی شده است.

وی افزود: دستفروشان موجب سلب آرامش مسافرین داخل قطارها شده بودند و اختلال در رفت و آمد قطارها به وجود آورده بودند و به همین دلیل طرح از اواسط هفته گذشته به اجرا گذاشته شد.

مقدم تاکید کرد: پس از اجرای طرح و در این مدت بازخورد خوبی از سوی مردم دریافت کردیم. چرا که این طرح در نهایت ادب و احترام در برخورد با دستفروشان انجام می‌شود و از فعالیت آنها در قطارها و روی سکوها ممانعت می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ادامه داد:‌ اگر در مواردی دستفروشی بر انجام کار خود اصرار داشته باشد و یا درصدد بهم ریختن محیط داخل واگن یا ایستگاه باشد فرد در اختیار پلیس مترو قرار می‌گیرد و پلیس در مورد فرد تصمیم‌گیری می‌کند ولی تاکنون در اجرای طرح مشکل خاصی به وجود نیامده است.

وی افزود: به دستفروشان به دید فردی که خدای نکرده مشکلی دارد، نگاه نمی‌کنیم و یقینا برخورد سلبی و فیزیکی وجود ندارد و در نهایت آرامش از دستفروش‌ها درخواست می‌کنیم که روی سکوها و داخل قطارها فعالیت نکنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
منبع خبر: خبرگزاري مهر
نظرات بینندگان
dost 1392/11/11 - 14:31
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment دوستان یکی از اصلی ترین مشکلاتی که مترو در خصوص دستفروشان با آن مواجه است تاخییر هایی می باشد که این دستفروشان به دلیل ممانعت از بسته شدن درب های قطار در برخی موارد ، باعث آن می گردند. و یا مسافرانی که در لحظات آخر اقدام به خرید از دستفروشان مینمایند و مانع بسته شدن درب های قطار می شوند تا بتوانند در همان ایستگاه پیاده شوند.می دانید ضرر و زیان این تاخییرات به ظاهر کوچک چقدر است ؟ یک نفر برای کاسبی خود وقت حداقل 300 نفر انسان را ضایع می کند. اگر با ممانعت از بسته شدن هر درب؛ حداقل 3 ثانیه تاخییر در حرکت قطار به وجود آید و اگر در حالت معمولی و نه در حالت پیک ؛ حدود 300 نفر در قطار باشند حدود 15 دقیقه وقت مردم به هدر رفته است . پس حق آن کاسبی که به هزار بدبختی مغازه اجاره کرده و کلی هزینه آب
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *