شناسه خبر: 21609 منتشر شده در مورخ: 1399/6/3 ساعت: 15:19 گروه: اجتماعی  
توسعه امکانات شهری، زمینه ساز خدمت رسانی است
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان:

توسعه امکانات شهری، زمینه ساز خدمت رسانی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: ساختمان ادارات شهرداری زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم و سهولت دسترسی آنها و ارائه خدمات را فراهم می سازد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا ایوب درویشی، در آیین افتتاح پروژه های شهرداری خمینی شهر با گرامیداشت هفته دولت، توسعه امکانات شهری را زمینه ساز خدمت رسانی دانست و اظهار کرد: ساختمان ادرای شهرداری زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم و سهولت دسترسی آنها و ارائه خدمات را فراهم می سازد. همچنین طرح کارت ویژه تردد معلولان می تواند در دیگر شهرها نیز اجریی شود.وی با اشاره به تراکم بالای جمعیت شهرستان خمینی شهر، افزود: درصد زیادی از این جمعیت شهرنشین هستند. لزوم خدمات رسانی به شهروندان این زمینه را ایجاد می کند که به بحران ها و چالش های شهری و شهروندی خمینی شهر بیش از دیگر شهرهای استان توجه شود. یکی از آسیب های شهرستان وجود بافت حاشیه نشین است که نقش شهرداری در این گونه مشکلات بسیار حائز اهمیت است.معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه مردم خمینی شهر همواره ارادتمند اهل بیت(ع) هستند، تصریح کرد: در این شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا و با توجه به معرفت و شعور بالای مردم شهرستان خمینی شهر انتظار می رود که نسبت متعادل و منطقی بین عزاداری و سلامت و امنیت بهداشتی جامعه قائل شوند که این مهم تنها با همکاری و همدلی مردم و هیات مذهبی و مدیران شهری اتفاق خواهد افتاد.وی افزود: باید یاد بگیریم که برای حل مسائل و مشکلات بهترین راه را انتخاب کنیم و می توانیم عزاداری خوبی با رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشیم. اگر شرایط را به خوبی درک کنیم حتما می توانیم از بیماری عبور کنیم، اما اگر شرایط جدی گرفته نشود و در ایام محرم پروتکل ها رعایت نشود، پیک بیماری تشدید خواهد شد.شهردار خمینی شهر نیز در این آیین ضمن تبریک هفته دولت، گفت: معاونت عمران و خدمات شهری و سازمان های اتوبوسرانی و تاکسی رانی شهرداری سالهاست که خانه به دوش هستند. با برنامه ریزی شورای اسلامی شهر زمینی خریداری و در ۵ طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان ساخته شد تا این معاونت ها و سازمان ها از خانه به دوشی رها شوند.علی اصغر حاج حیدری با اعلام اینکه زیر بنای این پروژه ۲۳۰۰ متر مربع است، اظهار کرد: ساختمان سازمان خدمات موتوری شهرداری نیز با ۲۳ هزارمتر مربع زیر بنا و ۳ هزار متر سوله در حال ساخت است که تا دو ماه آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد. وی به دیگر پروژه های عمرانی فعال شهر اشاره کرد و افزود: با تدبیر شورای اسلامی شهر امروز کارت ویژه تردد رایگان افراد کم توان جسمی از ناوگان حمل و نقل نیز رونمایی خواهد شد. همچنین جهت حمایت از این قشر جامعه اقدامات گسترده ای در حوزه مناسب سازی معابر شهری صورت گرفته است.مدیر کل بهزیستی استان اصفهان نیز با تاکید بر ضرورت حمایت از معلولان و افراد کم توان جسمی گفت: معلولان تا کنون شرایط حضور در جامعه را نداشته اند اما امروزه معلولان به حقوق خود آشناتر شده اند و با کسب دانش مطالبه حضور در اجتماع زیاد شده است.مرضیه فرشاد از اقدامات شهرداری خمینی شهر در خصوص مناسب سازی معابر و اماکن تشکر کرد و گفت: خمینی شهر از جمله شهرستان هایی است که توجه ویژه به معلولان دارد. امروز برای اولین بار در استان کارت توانمند راه اندازی معلولان رونمایی می شود و براساس این طرح ۱۰۰۰ نفر از این عزیزان به واسطه این اقدام می توانند بدون پرداخت هزینه از امانات تردد شهرداری استفاده کنند.وی افزود: اهمیت موضوع این است که این طرح می تواند به عنوان پایلوت در دیگر شهرها نیز اجرا شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *