اجرای نظام ارتباطی با مدیران ادارات استثنایی استان ها در قالب طرح "سبات"معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در راستای سیاست گذاری، برنامه ریزی، اهداف و تجربه گردانی، نشست مشترک با روسای ادارت آموزش و پرورش استثنایی استان ها در قالب طرح سبات و در گروه های 8 نفره برگزار خواهد شد. |
به گزارش ایران سپید دکتر سید جواد حسینی در نشست شورای معاونین سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه فاصله بین ستاد تا ادارات استان ها و ادارات استان ها تا مدارس بسیار زیاد است اظهار داشت: در راستای رسیدن به ادارک مشترک، تسهیم و تبیین سیاست ها، برنامه ها، اهداف و تجربیات، نشست با روسای ادارات استثنایی استان ها برگزار خواهد شد.
وی افزود: در قالب طرح سبات روسای ادارات در قالب گروه های 8 نفره با معاونت ها و روسای ادرات و گروه های سازمان آموزش و پرورش استثنایی جلسات رو در رو برگزار و به تبادل تجربیات خواهند پرداخت.
وی تصریح کرد: از دیگر اهداف برگزاری این نشست ها آشنایی با تجربیات و دستاوردهای استان ها، تمرکز محوری و ارتقای مدیریت آموزشگاهی است.
معاون وزیر در ادامه با بیان اینکه در شرایط عادی و پایدار پروژه مهر اصلی ترین کار آموزش و پرورش است اظهار داشت: با وجود کرونا و قرار گیری در شرایط ناپایدار آغاز به کار مدارس و پروژه مهر در سال جاری از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.
وی با بیان ویژگی های پروژه مهر اظهار داشت: پروژه مهر پر حجم ترین پروژه آموزش و پرورش است که تمام دستاوردها در این پروژه نمایان است و یکی از اصلی ترین سنجه های موفقیت مدیریتی، پروژه مهر است.
وی افزود: پروژه مهر پروسه ای است از مهر تا مهر و بهترین مظهر اجتماعی شدن و جامعه پذیری آموزش و پرورش در پروژه مهر نهفته است