شناسه خبر: 21568 منتشر شده در مورخ: 1399/5/28 ساعت: 00:25 گروه: ورزشی  
مجمع انتخاباتی هیأت نابینایان البرز به زودی برگزار می شود

مجمع انتخاباتی هیأت نابینایان البرز به زودی برگزار می شود

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: منتظر اعلام تاریخ از طرف فدراسیون نابینایان هستیم تا مجمع انتخاباتی هیأت ورزش نابینایان استان البرز را به زودی برگزار کنیم.

به گزارش ایران سپید چندی پیش برای پیگیری مسائل و مشکلات ورزش نابینایان در استان البرز با علی خدایاری از ورزشکاران پیشکسوت این استان گفتگو کردیم. خدایاری که خود یکی از نامزد های انتخابات هیأت نابینایان استان البرز است در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی استان البرز و چرایی عدم برگزاری انتخابات در ماه های گذشته گفت: هنوز تأییدیه حراست روزبه زورقی رئیس پیشین و سرپرست فعلی هیأت از طرف اداره ورزش و جوانان نیامده و مسئولان اداره ورزش همین موضوع را بهانه قرار داده اند. از طرفی آقای زورقی ارتباط خوبی با رئیس فعلی فدراسیون نابینایان دارد و به همین خاطر حدود هفت ماه است که هیأت با سرپرست اداره می شود. ما اعتقاد داریم عدم تأیید یک نفر نباید باعث توقف برگزاری مجمع شود و امیدواریم هر چه سریعتر با برگزاری یک انتخابات آزاد و به دور از جهتدهی، شاهد رشد و پیشرفت ورزش نابینایان در استان البرز باشیم. این مصاحبه واکنش روزبه زورقی سرپرست فعلی هیأت نابینایان استان البرز را به همراه داشت و وی ضمن رد سخنان خدایاری، خواهان انتشار جوابیه در ایران سپید شد. زورقی در آن جوابیه گفت: کلیه مجامع انتخابات فدراسیون ها و هیأت ها بدلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است. برای پیگیری این موضوع قصد داشتیم با مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفتگو کنیم که آقای غفرانی پیگیری این بحث را به آقای کلیوند معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز واگذار کرد. سعید کولیوند در گفتگو با ایران سپید گفت: تأییدیه حراست هر دو کاندیدای هیأت نابینایان البرز آمده است و آقای خدایاری و زورقی تأیید صلاحیت شده اند. وی افزود: در ماه های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلیه مجامع انتخاباتی و سالانه استان البرز به تعویق افتاد اما در هفته های اخیر برخی از این مجامع را به صورت وبینار برگزار کردیم. در خصوص هیأت نابینایان نیز به زودی با فدراسیون نابینایان مکاتبه می کنیم و منتظر اعلام تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی این هیأت از طرف فدراسیون نابینایان هستیم تا آن را نیز برگزار کنیم. کولیوند در خصوص چرایی طولانی شدن روند برگزاری مجمع گفت: پس از ثبت نام کاندیداها، روند بررسی تأییدیه حراست کمی به درازا کشید، اما در حال حاضر، تأییدیه هر دو کاندیدا آمده است و به محض اعلام تاریخ از سوی فدراسیون نابینایان، آماده برگزاری مجمع هستیم.

امیر سرمدی
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *