شناسه خبر: 21561 منتشر شده در مورخ: 1399/5/26 ساعت: 12:50 گروه: اجتماعی  
درخواست جمعی از معلولان آبادان برای پس دادن یک ساختمان

درخواست جمعی از معلولان آبادان برای پس دادن یک ساختمان

جمعی از معلولان گروه تکما ذر آبادان که به بازپس گیری ساختمان در اختیار این گروه از سوی آموزش و پرورش معترض بودند روز شنبه مقابل ساختمان مدیریت آموزش و پرورش آبادان تجمع کردند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا این معولان  بیان کردند: آموزش وپرورش آبادان قصد دارد مکانی که تا سه سال پیش به مدت ۳۰ سال مخروبه و متروکه بود و در سال ۹۶ با هدف کارآفرینی معلولان و کمک به تحصیل کودکان بازمانده از تحصیل در اختیار گروه تکما قرار گرفته بود بازپس گیرد. آنها افزودند: این گروه با مشقت فراوان و کمک حامیان اقدام به مرمت این ساختمان کرده اینک روا نیست در این موقع آموزش و پرورش آنها را از این ملک خارج کند.رییس اداره آموزش و پرورش آبادان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:گروه تکما برنده مزایده واگذاری این ملک شد و برابر قانون با پرداخت حق اجازه می‌تواند در این مکان باقی بماند.حبیب‌اله رمضانی بیان کرد:در مدت سه سال که این ملک در اختیار گروه توانبخشی تکما بود هیچگونه وجهی از آنها دریافت نشده بود که این مهم برخلاف قانون است و این گروه باید اجاره بها پرداخت کند.تکما گروه توانمندسازی کودکان و معلولان آبادان است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *