شناسه خبر: 21519 منتشر شده در مورخ: 1399/5/20 ساعت: 11:44 گروه: اجتماعی  
دستور العمل های نهضت آموزش زبان اشاره و خط بریل به استان ها ابلاغ شد

دستور العمل های نهضت آموزش زبان اشاره و خط بریل به استان ها ابلاغ شد

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، در راستای اجرایی شدن بسته تحولی مدرسه انطباقی دستورالعمل های" نهضت آموزش زبان اشاره" و "نهضت آموزش خط بریل" در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را به استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش ایران سپید دکتر سید جواد حسینی طی نامه ای دستورالعمل اجرایی دستورالعمل اجرایی نهضت آموزش زبان اشاره و نهضت آموزش خط بریل مبتنی بر بسته تحولی مدرسه انطباقی را به استان‌ها ابلاغ کرد.

بر اساس این دستورالعمل ها یکی از این بسته های تحولی آموزش و پرورش استثنایی  بسته تحولی «مدرسه انطباقی» مبتنی بر سه نظریه پذیرش تفاوت های فردی، نگاه دارایی محور و نظریه امتداد است  و یکی از فعالیت ها برای اجرایی شدن این بسته تحولی  نهضت آموزش زبان اشاره و بریل آموزی برای  ۵  هزار معلم، والدین و کارکنان دستگاه های مرتبط است

 همچنین بر اساس دستور العمل نهضت آموزش زبان اشاره 4 هزار نفر در سال جاری از طریق آموزش های مجازی زبان اشاره را فرا خواهند گرفت و بر اساس دستورالعمل نهضت آموزش زبان بریل 1000 نفر از معلمین، اولیاء و دانش آموزان از طریق آموزش های حضوری و مجازی خط بریل را آموزش خواهند دید.

دریافت دستورالعمل نهضت آموزش زبان اشاره

دریافت دستورالعمل  نهضت آموزش زبان بریل

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *