شناسه خبر: 21487 منتشر شده در مورخ: 1399/5/14 ساعت: 11:45 گروه: اجتماعی  
کثرت مددجویان بهزیستی خارج از توان پیشوا است

کثرت مددجویان بهزیستی خارج از توان پیشوا است

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه سازمان‌های متولی از زیر بار مسئولیت اتباع شانه خالی نکنند، افزود: با نگاه عالمانه و پرهیز از تک‌روی و بهره گیری از خردجمعی به دنبال ارائه خدمات موثر به جامعه هدف بهزیستی و توانمندسازی آنان هستیم.

به گزارش ایران سپید سید احمد خادم که با حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا سخن می گفت، اظهار داشت: پیشوا قطب کشاورزی است و با توجه به این پتانسیل و با حمایت و تقویت بازار محصولات به ویژه ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی، از این ظرفیت برای توانمندسازی افراد تحت پوشش بهزیستی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی یک‌ تولیدکننده زمینه خرید محصول معلولان‌ را فراهم نماید و از آنان در عرصه تولید بهره بگیرد، در واقع زکات کارش را پرداخته است‌.

خادم در ادامه بیان داشت: نیمی از جمعیت پیشوا بومی و نیمی مهاجر و اتباع است و توسعه خدمات اجتماعی و توانبخشی در این شهرستان را باید با یک مدل و پروتکل منطقی پیگیری کنیم.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در ادامه بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های محدود بهزیستی استان، برای توسعه خدمات بیشتر به کمک‌های مردمی نیاز داریم.

خادم افزود: با توجه به حضور گسترده اتباع در شهرستان، باید بستر و زیرساخت لازم برای ارائه خدمات توانبخشی و اجتماعی فراهم شود و در این‌میان سازمان‌های جهانی که متولی امور اتباع هستند نباید شانه خالی نمایند بلکه باید نقش خود را در ایجاد فضاهای مورد نیاز ایفا کنند.

وی در پایان با اعلام اینکه  تعداد خانوار تحت پوشش خارج از توان شهرستان است، افزود:  باید پراکندگی آنها به گونه‌ای مدیریت شود که بتوانند از خدمات بهره ببرند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *