شناسه خبر: 21358 منتشر شده در مورخ: 1399/4/30 ساعت: 11:05 گروه: اجتماعی  
اعلام مهلت ثبت‌نام تیم‌ها برای حضور در مسابقات پارادوومیدانی کشور

اعلام مهلت ثبت‌نام تیم‌ها برای حضور در مسابقات پارادوومیدانی کشور

تیم‌های متقاضی حضور در سی و چهارمین دوره مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور تا نیمه مردادماه فرصت دارند نسبت به اعلام آمادگی رسمی خود اقدام لازم را انجام دهند.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، این فدراسیون در نظر دارد در صورت مساعد بودن شرایط(ویروس کرونا) سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پارادوومیدانی بزرگسالان (آقایان و بانوان) را در دهه سوم شهریور ماه برگزار کند. بر همین اساس هیات های استانی می توانند تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه نسبت به ارسال برگه ارنج و فرم‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.استان‌ها موظف هستند ورزشکاران جدیدی را که تاکنون کلاس‌بندی نشده‌اند تا زمان ارسال فرم ارنج تیم توسط پزشک متخصص فدراسیون و با رعایت وقت قبلی کلاسبندی نمایند.قرار است این رقابت ها در کلاس‌ها و مواد اعلام شده در المپیک توکیو برگزار شود و به تیم‌های اول تا سوم بر اساس روش امتیازی کاپ قهرمانی و به نفرات اول تا سوم مدال و حکم قهرمانی اهدا خواهد شد.شرایط شرکت در مسابقات به این شرح اعلام شده است:

* داشتن کارت بیمه‌ی ورزشی سال ۱۳۹۹جهت کلیه شرکت‌کنندگان (اعم از مربی و ورزشکار) الزامی است.
* ارائه معرفی‌نامه از اداره کل ورزش و جوانان استان (تیم ها نمی‌توانند از ورزشکاران غیر استانی استفاده کنند.)
* هر ورزشکار مجاز است در یک ماده تخصصی که شانس انتخاب شدن و کسب ورودی را دارد، شرکت کند.
* سهمیه هر استان به تعداد هشت آقا و پنج خانم به همراه یک مربی و یک سرپرست به صورت جداگانه در بخش آقایان و بانوان می‌باشد و هر استان باید دو ورزشکار ID آقا و یک ورزشکار ID  خانم در تیم خود استفاده کند و به جای ورزشکار ID نمی‌تواند ورزشکار دیگری استفاده نماید.
* مسابقات در بخش مردان در ماده‌های ١٠٠ متر ، ٢٠٠ متر، ۴٠٠ متر، ١۵٠٠ متر، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب کلاپ، دیسک، نیزه، وزنه و در بخش بانوان در ماده‌های ١٠٠ متر، ٢٠٠ متر، ۴٠٠ متر، ١۵٠٠ متر، پرش طول، پرتاب‌ کلاب، دیسک، نیزه، وزنه برگزار می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *