شناسه خبر: 21350 منتشر شده در مورخ: 1399/4/29 ساعت: 19:15 گروه: ورزشی  
بلاتکلیفی هیأت نابینایان استان البرز + فایل صوتی

بلاتکلیفی هیأت نابینایان استان البرز + فایل صوتی

هیأت ورزش نابینایان و کم بینایان استان البرز حدود 7 ماه است که با سرپرست اداره می شود و اداره ورزش و جوانان و فدراسیون نابینایان تلاشی برای برگزاری مجمع این هیأت نمی کنند.

به گزارش ایران سپید علی خدایاری، عضو تیم فوتبال پنج نفره و از بازیکنان قدیمی گلبال و دو و میدانی نابینایان استان البرز در مصاحبه با ایران سپید گفت: وضعیت رشته های ورزش نابینایان در استان البرز چندان مناسب نیست. تیم گلبال در سطح پیشکسوتان فعالیت دارد و در رشته شنا نیز تعدادی از جوانان مشغول هستند. وی به تیم فوتبال پنج نفره این استان اشاره کرد و گفت: تیم فوتبال نابینایان کرج چند سالی است که به همت نابینایان استان البرز تشکیل شده و در سایه کم توجهی مسئولان توانسته در چهار دوره مسابقات قهرمانی کشور حاضر شود و در سال گذشته نیز عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.

خدایاری در ارتباط با زیرساخت های ورزش نابینایان در استان البرز بیان کرد: سالن گلبال در زمان هایی در اختیار ما قرار میگیرد که تایم مناسبی نیست. کارمندان، دانشجویان و محصلان امکان تمرین در این ساعات را ندارند و به مشکل می خورند. دوندگان نیز چنانچه بخواهند از پیست دو و میدانی استفاده کنند، باید با افراد بینا ادغام شوند که خود این مسئله مشکلاتی را برای ما به وجود می آورد. وی در خصوص زمین فوتبال پنج نفره نیز گفت: خوشبختانه در استان البرز زمین چمن تخصصی برای فوتبال پنج نفره وجود دارد. البته مدتی این زمین را به صورت غیر قانونی به افراد بینا اجاره داده بودند که با پیگیری هایی که انجام شد این موضوع لغو شد.

خدایاری در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی استان البرز و چرایی عدم برگزاری انتخابات در ماه های گذشته گفت: هنوز تأییدیه حراست روزبه زورقی رئیس پیشین و سرپرست فعلی هیأت از طرف اداره ورزش و جوانان نیامده و مسئولان اداره ورزش همین موضوع را بهانه قرار داده اند. از طرفی آقای زورقی ارتباط خوبی با رئیس فعلی فدراسیون نابینایان دارد و به همین خاطر حدود هفت ماه است که هیأت با سرپرست اداره می شود. ما اعتقاد داریم عدم تأیید یک نفر نباید باعث توقف برگزاری مجمع شود و امیدواریم هر چه سریعتر با برگزاری یک انتخابات آزاد و به دور از جهتدهی، شاهد رشد و پیشرفت ورزش نابینایان در استان البرز باشیم.

امیر سرمدی

علی خدایاری
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *