شناسه خبر: 21332 منتشر شده در مورخ: 1399/4/28 ساعت: 18:16 گروه: ورزشی  
هنوز تکلیف اعزام شناگران به پارالمپیک معلوم نیست!

هنوز تکلیف اعزام شناگران به پارالمپیک معلوم نیست!

رییس انجمن شنای معلولان گفت: در صورتی که شرایط اعزام به پارالمپیک توکیو برای شناگران معلول فراهم نشود حضور موفق در پاراآسیایی جوانان بحرین یکی از اهداف اصلی ما است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا محمدحسین اقبالی درباره‌ی حضور دوباره‌اش به عنوان رییس انجمن شنای معلولان اظهار کرد: من ۲۰ سال است که با شناگران معلول کار می‌کنم و هیچ وقت دنبال پست نبودم. هدف اصلی من کمک به پیشرفت شنای معلولان بوده است و در این دوره نیز هدف‌گذاری‌ام بر این است تا بتوانم در رویدادهای آینده به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنیم.رییس انجمن شنای معلولان اظهار کرد: با استعدادهای خوبی که در شنای معلولان داریم من امید زیادی دارم که در آینده در بازی‌های پاراآسیایی جوانان شناگران مطرحی همچون شاهین ایزدیار داشته باشیم.وی ادامه داد: با وجود این‌که اردوها مدت زیادی است به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شود اما شناگران تمرینات بدنسازی خود را به طور مرتب پیگیری می‌کنند. در حال حاضر شاهین ایزدیار در مشهد به طور مرتب تمرینات خود را انجام می‌دهد تا در صورت امکان حضورش را در پارالمپیک توکیو تثبیت کند. البته هنوز مشخص نیست شناگری به پارالمپیک توکیو اعزام شود یا خیر اما آن طور که من شنیده‌ام کمیته ملی پارالمپیک به دنبال آن است که یک تا دو شناگر به این بازی‌ها اعزام کند تا در بازی‌های پاراآسیایی جوانان حضور موفقی داشته باشند.اقبالی خاطر نشان کرد: اگر شرایط اعزام شناگران به توکیو فراهم نشود هدف اصلی من این است تا بتوانیم در پاراآسیایی جوانان بحرین حضور موفقی داشته باشیم و به مدال‌های بیشتری نسبت به دوره قبل دست پیدا کنیم. بدون شک با استعدادهای خوبی که در شنای معلولان شناسایی شده‌اند ما می‌توانیم در پاراآسیایی جوانان به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.وی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جانبازان و معلولان و فدراسیون شنا اظهار کرد: با حمایت‌های خوبی که تا امروز از سوی این سه ارگان داشتیم، در حال حاضر مشکلی از نظر استخر تمرینی نداریم و اگر وضعیت از نظر بیماری کرونا زودتر به حالت عادی برگردد برنامه‌های آماده‌سازی خود را آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم برای مسابقات آینده خود را آماده کنیم. هرچند که در حال حاضر نیز با وجود تعطیلی استخرها شناگران از تمرینات خود غافل نمانده‌اند و در حال آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *