شناسه خبر: 21227 منتشر شده در مورخ: 1399/4/15 ساعت: 13:09 گروه: اجتماعی  
۵۰ پروژه بهزیستی البرز آماده بهره برداری شد

۵۰ پروژه بهزیستی البرز آماده بهره برداری شد

مدیرکل بهزیستی استان البرز اعلام کرد که این اداره کل با آماده سازی ۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی به استقبال هفته بهزیستی می رود.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا اسدالله حیدری گفت:  امسال  شعار هفته بهزیستی ( ۲۱ تا ۲۷ تیرماه )  شفافیت ، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده  تعیین شده است بر همین اساس به نسبت سال های گذشته به لحاظ خدمات رسانی به جامعه هدف اقدامات مناسبی پیش بینی شده است.وی ادامه داد: این پروژه ها شامل ۲ مرکز درمان جامع و بازتوانی اعتیاد ،  ۲ مرکز موبایل سنتر و کانکس کاهش آسیب در شهرستان های کرج و فردیس ، ۴۵ مرکز مثبت زندگی و مرکز توانبخشی اختلالات بلع و دهان است که آماده بهره برداری شده است.حیدری با بیان اینکه اعتبارات صرف شده برای  از این پروژه ها از محل آورده های  بخش خصوصی است گفت: همچنین اهدای لباس فضایی آفتاب را برای اولین بار درسطح کشور داریم که این لباس اختراع استان البرز بوده و به بهزیستی سراسر کشور اهداء می شود.وی افزود: لباس فضایی آفتاب برای توانمندسازی افراد معلول طراحی وتولید شده که هزینه تهیه هر لباس یک میلیون تومان است.
مدیرکل بهزیستی البرز اظهارداشت: غربالگری شنوایی، بینایی، ژنتیک ،خدمات مشاوره ای به صورت رایگان و مانور اورژانس اجتماعی از دیگر برنامه های پیش بینی شده دراستان البرز به مناسبت هفته بهزیستی است.حیدری خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر این ۵۰ پروژه، ساختمان اورژانس اجتماعی شهرستان فردیس نیز با هدف کنترل هرچه بیشتر آسیب های اجتماعی به بهره برداری می رسد. بهزیستی استان البرز ۵۰ هزار مددجو و بیش از ۳۲ هزار معلول را تحت پوشش دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *